جمعه 18 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آندرانيک تيموريان: با تمام توان در خدمت تيم ملی هستم، آندو از شنبه در تمرين‌های تيم ملی، فارس و ايسنا

خبرگزاری فارس: هافبک ايرانی تيم فوتبال فولام انگليس گفت: برای حضور پر قدرت در تيم ملی آماده‌ام.

آندو تيموريان در گفت و گو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: امروز به تهران بازگشتم. مدت ها بود بازنگشته بودم و اکنون، از اينکه دوباره خانواده ام را ديدم، خوشحالم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در مورد شرايط تيم بارنزلی دسته اولی، عنوان کرد: با بردی که در بازی آخر به دست آورديم، تيم در ليگ يک ماندنی شد. به دليل سرماخوردگی نتوانستم به ميدان بروم.
آندو درباره اينکه مسئولان بارنزلی از عملکرد او راضی هستند، عنوان کرد: از ۱۵ ديدار، برای اين تيم ۱۱ بازی انجام دادم و يک پاس گل و يک پنالتی برای آنها گرفتم.
تيموريان درباره بازگشت به فولام، تصريح کرد: با اين تيم يک سال ديگر قرارداد دارم. قبل از بازگشت به ايران با مسئولان باشگاه صحبت نکردم. در صورتی در فولام می مانم که بازی کنم؛ نه اينکه روی نيمکت بنشينم. برايم مهم بازی کردن است. می خواهم در فوتبال اروپا به داشته هايم اضافه شود. اميدوارم در اين تيم بمانم.
وی با بيان اينکه همه بازيکنان دوست دارند در تيم های بزرگتری بازی کنند، خاطر نشان ساخت: اول بايد در تيمی مثل فولام بازی کنم، بعد به فکر بازی در تيم های بزرگ باشم. از چند تيم پيشنهاد دارم که مدير برنامه هايم در حال بررسی اين پيشنهادهاست. انتخاب اولم بازی در ليگ برتر است.
وی در مورد حضور در اردوی تيم ملی و صحبت با قطبی، گفت: با او در مورد شرايط روحی و جسمانی خود حرف زدم. به ايران بازگشته ام تا با قدرت در خدمت تيم ملی باشم.

***

ايسنا:
آندو از شنبه در تمرين‌های تيم ملی فوتبال

آندرانيک تيموريان از روز شنبه در تمرين‌های تيم ملی حاضر می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)؛ آندرانيک تيموريان صبح روز جمعه برای حضور در تمرين‌های تيم ملی وارد ايران شد.
او از روز شنبه در تمرين‌های تيم ملی فوتبال زير نظر افشين قطبی شرکت می‌کند.





















Copyright: gooya.com 2016