جمعه 18 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد بن‌همام پس از پيروزی در انتخابات AFC: قول می‌دهم با جديت بيشتری برای فوتبال آسيا کار کنم، ايسنا

محمد بن‌همام، رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا صندلی خود را در کميته‌ی اجرايی فيفا برای چهار سال ديگر تمديد کرد.


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)؛ بن‌همام در بيست و سومين کنگره‌ی کنفدراسيون فوتبال آسيا و در رقابت با شيخ سلمان از بحرين توانست در رای گيری موفق باشد و برنده انتخابات شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او در جلسه روز جمعه با ۲۳ رای برنده شد و شيخ سلمان با ۲۱ رای در اين رقابت شکست خورد.

در کنگره کنفدراسيون نمايندگان ۴۶ فدراسيون عضو حضور داشتند که در اين بين دو رای مخدوش بود و ۴۴ رای ديگر سرنوشت يکی از چهار نماينده آسيا در کميته اجرايی را تعيين کرد.

همام که از سال ۱۹۹۶ تا به حال يکی از نمايندگان ای اف سی در کميته اجرايی فيفا بوده است بعد از انتخاب شدن خود گفت:" اين جلسه معنی انتخاب دموکراتيک را به همه جهان نشان داد. من از شيخ سلمان تشکر می‌کنم که با رفتار پسنديده‌ای نتيجه انتخابات را پذيرفت. به آنهايی هم که از من حمايت کردند نيز می‌گويم که با قدرت و جديت بيشتری برای‌شان کاری خواهم کرد. به آنهايی که به من رای ندادند نيز قول می دهم که با تلاشم اعتماد و رضايت خاطر شان را بدست آورم".

کنفدراسيون فوتبال آسيا در کميته‌ی اجرايی کنفدراسيون فوتبال آسيا صاحب چهار صندلی است. به غير از اين صندلی که برای چهار سال به نام بن همام درآمد، جونجی اوگورا ژاپنی، چونگ مونگ جو کره ای که نايب رئيس فيفاست و ووراوی ماکودی سه صندلی ديگر را در دست دارند.





















Copyright: gooya.com 2016