جمعه 18 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهرداد اولادی به تيم ملی فوتبال دعوت شد، ۳ چهره جديد در فهرست قطبی، مهر

از سوی افشين قطبی، سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان چهار بازيکن به اردوی اين تيم دعوت شدند که در بين آنها نام مهرداد اولادی، مهاجم تيم الشباب امارات نيز ديده می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، بنابر اعلام سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان، مسابقات جام حذفی، ليگ قهرمانان آسيا و رقابت‌های تيم‌های باشگاهی خارج از کشور موقعيت مناسبی را برای کادر فنی اين تيم ايجاد کرد تا پس از بررسی‌های دقيق چهار بازيکن ديگر را به فهرست اعلام شده قبلی اضافه کنند.

هادی تامينی (ملوان بندرانزلی)، مهرداد اولادی (الشباب امارات)، محمد صادقی (ذوب آهن اصفهان)، صالح خليل آزاد (برق شيراز) نفراتی هستند که با توجه به اين شرايط از سوی افشين قطبی به اردوی تيم ملی دعوت شده‌اند.

از آنجائيکه محمد محمدی با اعلام کتبی به فدراسيون فوتبال و به علت داشتن مشکلات خانوادگی و شخصی نمی تواند در اين دوره در تيم ملی حاضر شود، با نظر کادر فنی اين تيم وهمکاری تيم ملی اميد محمد صادقی و صالح خليل آزاد از اين تيم به اردوی تيم ملی دعوت شدند.

کليه بازيکنان دعوت شده به اردوی تيم ملی می بايست روز شنبه مورخ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ راس ساعت ۱۱ صبح در کمپ تيم‌های ملی خود را به کادر فنی اين تيم معرفی کنند.





















Copyright: gooya.com 2016