شنبه 19 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وينگادا: راهی جز شکست دادن پاس نداريم، من و کريم باقری هيچ مشکلی با يکديگر نداريم، ايسنا

- اميدوارم با تلاش کادر پزشکی کريمی تا فردا آماده شود

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: برای تيم پاس احترام زيادی قائل هستيم اما، هيچ راهی به جز شکست دادن اين تيم نداريم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، نلو وينگادا در پايان تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبيعی است که بايد برای پيروزی به همدان برويم چرا که با شکست دادن اين تيم به مرحله‌ی نيمه نهايی جام حذفی صعود می‌کنيم. البته چون بازی خارج از خانه است، کار دشواری خواهيم داشت. ما به تيم پاس احترام می‌گذاريم و بايد بدانيم که اين بازی همانند يک فينال است و بايد تيم پاس را در زمين خودش شکست دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره‌ی رقم خوردن نتايج عجيب در جام حذفی فوتبال ايران نيز گفت: معمولا جام حذفی در تمامی کشورها به همين شکل است و نمی‌توان تيمی را پيش از آن که وارد بازی شود، برنده دانست.

وينگادا درباره‌ی اينکه پرسپوليس فصل گذشته در جام حذفی مغلوب پاس همدان شده است نيز گفت: اتفاقات سال‌های گذشته ديگر مهم نيست بلکه بايد ديد امسال کدام تيم نتيجه می‌گيرد. بی‌ترديد هر تيمی بيشتر تلاش کند، موفق می‌شود و نمی‌توان از پيش گفت کدام تيم پيروز خواهد شد. همان طور که گفتم بايد تلاش خود را انجام دهيم و پيروز شويم.

وی درباره‌ی وضعيت علی کريمی نيز گفت: کريمی به دليل آن که امروز کمر درد داشت، تمرين نکرد. اما، اميدوارم با تلاش کادر پزشکی برای بازی مقابل پاس همدان آماده شود.

وينگادا درباره‌ی اينکه قرار است امروز با کريم باقری نشست آشتی کنان داشته باشد نيز گفت: من و باقری هيچ مشکلی با يکديگر نداريم. او مصدوم بوده است و پس از دوران نقاهتش به پرسپوليس بازمی‌گردد. در ابتدا هم که به تيم آمدم، کريمی مصدوم بود و اين حرف و حديث‌ها مطرح می‌شد. اکنون هم کريم باقری مصدوم است.

وينگادا درباره‌ی شناختش از تيم پاس همدان نيز گفت: تجزيه و تحليل‌های لازم را از اين تيم داشته‌ام و چند فيلم بازی آنها را ديده‌ام. در کل کادرفنی شناخت کاملی از اين تيم دارد البته ما نمی‌دانيم که شرايط زمين همدان چگونه است اما، به هر شکل و در هر شرايط ما بايد فردا بهترين بازی را انجام دهيم.

سرمربی تيم پرسپوليس درباره‌ی احتمال بازگشت افشين پيروانی به کادر فنی اين تيم نيز گفت: من به اين مسايل کاری ندارم و تنها بر روی بازی‌های پرسپوليس تمرکز کرده‌ام.





















Copyright: gooya.com 2016