شنبه 19 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسابقات فوتبال جام حذفی: پاس همدان - پرسپوليس ؛ تکرار خاطره تلخ يا صعود به نيمه نهايی، مهر

پرسپوليس در يکی از حساس‌ترين ديدارهای مرحله يک چهارم نهايی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر يکشنبه در ورزشگاه قدس همدان مقابل پاس اين شهر صف آرايی می کند.
به گزارش خبرنگار مهر، پرسپوليس به دنبال ناکامی در ليگ برتر چشم به موفقيت در جام حذفی دارد. تيمی که فصل را با عنوان پنجمی به پايان برده و تمام موفقيتش در فصل جاری به راهيابی به مرحله دوم ليگ قهرمانان خلاصه می شود، جبران تمام ناکامی‌های خود را در قهرمانی جام حذفی می بيند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




راه سخت و دشوار سرخپوشان در جام حذفی که از ديدار با صنايع طلايی همدان آغاز شد و با رويارويی برابر سپاهان ادامه پيدا کرد، عصر يکشنبه به ورزشگاه قدس همدان و تقابل با پاس همدان ختم می شود.

پرسپوليسی که جشن صعود به مرحله دوم مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را بدون حضور در ميدان جشن گرفته است، با روحيه‌ای مضاعف در ديدار برابر پاس فقط به پيروزی می انديشد. برای سرخپوشان بازگشت رحمان رضايی به ترکيب اصلی خبری خوب است، اما اينکه بازهم خليلی را به همراه نخواهند داشت، کمی نگران کننده است. در اين بازی غيبت کريم باقری نيز محتمل به نظر می رسد.

سرخپوشان با علم به اين موضوع که اگر در مصاف با پاس پيروز شوند، در ديدار مرحله نيمه نهايی ديداری خانگی را مقابل راه آهن شهرری خواهند داشت، پيروزی در ديدار عصر يکشنبه را به منزله سکوی پرتابی برای صعود به ديدار نهايی می دانند. با اين شرايط پربيراه نيست اگر ديدار با پاس را برای سرخپوشان بازی "حياتی" خواند.

پرسپوليس در شرايطی روز يکشنبه برابر پاس به ميدان می رود که در زمان سرمربيگری افشين قطبی نخستين شکست خود با اين سرمربی را در رقابتهای جام حذفی برابر پاس متحمل شد و حالا به فکر تکرار نشدن اين شکست و رسيدن به مرحله نيمه نهايی است. البته پاسی ها هم به فکر تکرار زدن سه گل به سرخپوشان هستند تا اين بار پيروز از ميدان خارج شوند.

از اردوی پاس همدان هم اخبار خوب و بدی به گوش می رسد. غيبت محمدرضا مامانی، سامان صفا و وريا غفوری قطعی است، اما اميد خورج و مجيد غلام نژاد به احتمال فراوان به ديدار فردا می رسند.

برنده ديدار عصر يکشنبه پاس همدان - پرسپوليس تهران، روز پنجشنبه هفته جاری به ديدار راه آهن شهرری می رود.





















Copyright: gooya.com 2016