چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: وضعيت مهدوی کيا و هاشميان مطلوب است، سپاهان بايد پنج گل می خورد، مهر

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان با بيان اينکه " اسمی " بودن بازيکنان برای حضور در اين تيم از ديد او ارزشی ندارد گفت: هر بازيکنی که می خواهد پيراهن تيم ملی کشورش را برتن کند بايد خودش را در زمين نشان دهد.
به گزارش خبرنگار مهر، افشين قطبی که برای تماشای بازی تيم های فوتبال الشباب امارات و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آل مکتوم دبی حضور داشت، در بين دو نيمه اين ديدار درخواست خبرنگاران برای انجام مصاحبه را رد و عنوان کرد براساس قراری که با فدراسيون فوتبال دارد تنها در نشست های خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان اما در انتهای اين ديدار به درخواست خبرنگاران پاسخ مثبت داد و در گفتگويی به حضورش در کشورهای اروپايی برای زير نظر گرفتن بازيکنان ايرانی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در سفری که به آلمان داشتم با مهدوی کيا و هاشميان ملاقات داشتم که خوشبختانه وضعيت آن مطلوب است و در ديدارهای آينده می توانند به تيم ملی کمک کنند.

قطبی در ادامه گفتگوی سه شنبه شب خود با خبرنگاران به ديدار سپاهان برابر الشباب امارات و دلايل شکست نماينده کشورمان اشاره کرد و افزود: مدافعان ميانی سپاهان در اين ديدار عملکرد ضعيفی داشتند و روی همين ضعف مشهود هم شکست را پذيرفتند.

وی ادامه داد: به نظر من سپاهان در اين ديدار اشتباه تاکتيکی نداشت و اگر شکست خورد صرفا به خاطر اشتباهات فردی بازيکنانش بود. مدافعان سپاهان آنقدر بد کار کردند که الشباب اگر از موقعيت های خود به خوبی استفاده می کرد می توانست ۵ گل به نماينده ايران بزند.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان با بيان اينکه اين تيم برای صعود به جام جهانی نيازمند حمايت مردم و مسئولان و رسانه هاست خاطر نشان کرد: اميدوارم رسانه ها مثل هميشه ياور تيم ملی باشند و با انتقادات سازنده خود زمينه موفقيت تيم ملی را فراهم کنند.

افشين قطبی در ادامه به حضور در ساير ديدارها و تماشای بازی بازيکنان ايرانی اشاره کرد و گفت: علاوه بر ديدار سپاهان و الشباب ساير بازيهايی که ايرانی ها در آن حضور داشته باشند را از نزديک تماشا خواهم کرد تا بتوانم بهترين ها را برای تيم ملی انتخاب کنم.

وی در مورد ملاک هايش برای انتخاب بازيکنان تيم ملی گفت: از ديد من حضور "اسمی ها" برای تيم ملی فايده ای ندارد و بازيکنان اگر می خواهند خود را به تيم ملی تحميل کنند بايد در زمين خودشان را نشان دهند.





















Copyright: gooya.com 2016