شنبه 19 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبرنگاران را به محل تمرين تيم ملی راه ندادند، آخرين نشانه دايی هم رفت! مهر

دور جديد تمرينات تيم ملی فوتبال کشورمان در حالی از صبح شنبه آغاز شد که مسئولان آکادمی فوتبال اجازه ورود به خبرنگاران و عکاسان را ندادند.
به گزارش خبرنگار مهر، براساس اعلام قبلی مسئولان فدراسيون فوتبال و تيم ملی ، قرار بود از صبح امروز دور جديد تمرينات اين تيم برای سه ديدار باقی مانده در مرحله مقدماتی جام جهانی با مراسم معارفه افشين قطبی و ساير اعضای کادر فنی و سرپرستی برگزار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به همين دليل خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف خبری امروز در محل آکادمی فوتبال حاضر شدند اما مسئولان آکادمی با اين توجيه که افشين قطبی و منصورپورحيدری خواهان راه ندادن خبرنگاران به محل تمرينات شده اند، از ورود نمايندگان رسانه های گروهی به آکادمی فوتبال جلوگيری کردند.

اين در حالی بود که مدير برنامه های افشين قطبی به خبرنگاران حاضر اطمينان خاطر داد که قطبی چنين درخواستی از مسئولان آکادمی نداشته اند.

يکی ديگر از نکات مورد توجه ديگر صبح امروز در محل آکادمی فوتبال به تغيير توليدی پوشاک ملی پوشان مربوط می شد. در حالی که قبل از اين البسه تيم ملی با آرم توليدی دايی در اختيار ملی پوشان قرار می گرفت، پس از برکناری وی از امروز لباس های تيم ملی با آرم توليدی مجيد در اختيار بازيکنان و کادر فنی قرار گرفته بود تا آخرين نشانه دايی از تيم ملی هم حذف شود!

قرار است نخستين تمرين تاکتيکی ملی پوشان کشورمان عصر امروز( شنبه ) زير نظر افشين قطبی در محل کمپ تيم های ملی برگزار شود.





















Copyright: gooya.com 2016