یکشنبه 20 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رقابت های فوتبال جام حذفی: مس رفسنجان بالاخره حذف شد، صبا حريف ذوب آهن شد، مهر

تيم فوتبال صبای قم با پيروزی برابر مس رفسنجان به مرحله نيمه نهايی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور صعود کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور در مرحله يک چهارم نهايی از ساعت ۱۵ امروز دو تيم صبای قم و مس رفسنجان در ورزشگاه يادگار امام قم به مصاف هم رفتند که در پايان تيم صبا با نتيجه ۳ بر ۲ حريف خود را شکست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار ابتدا قاسم دهنوی در دقيقه ۳ از روی نقطه پنالتی گل اول مس را به ثمر رساند اما در دقيقه ۱۰ فريدون فضلی بازی را به تساوی کشاند. در دقيقه ۱۳ مس رفسنجان توسط مصطفی محمودی به گل دوم دست پيدا کرد و محمد نوری در دقيقه ۴۴ بازی را به تساوی ۲ بر ۲ کشاند.

در نيمه دوم صبا تيم برتر ميدان بود و موقعيت های زيادی برای رسيدن به گل برتری داشت. مهمترين اتفاق اين نيمه پنالتی دقيقه ۶۷ بود که يکبار تکرار شد و فريدون فضلی و محمد نوری نتوانستند اين ضربه را به گل تبديل کنند.

در حالی که سعيد بخشی زاده برای اين ديدار در نيمه دوم ۷ دقيقه وقت اضافه در نظر گرفته بود در دقيقه ۹۵ صبای قم بازهم صاحب يک ضربه پنالتی شد و توسط مرتضی کاشی به گل سوم دست پيدا کرد تا با برتری ۳ بر ۲ به مرحله نيمه نهايی صعود کند.

صبای قم روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه يادگار امام ميزبان تيم فوتبال ذوب آهن است تا برنده اين ديدار اولين فيناليست جام حذفی باشد.





















Copyright: gooya.com 2016