سه شنبه 29 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وينگادا: فقط سه امتياز را می‌خواهيم، اين يک بازی انتقامی برای فوتبال ايران است، ايسنا

- دلايل افت و خيزهای پرسپوليس را رسانه‌ای نمی‌کنم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس ايران گفت: در مقابل الشباب تنها يک هدف داريم و آن سه امتياز است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، نلو وينگادا در نشست رسانه‌ای بازی تيم‌های پرسپوليس و الشباب اظهار کرد: ما حدود دو ماه پيش با تيم الشباب در رياض بازی کرديم و در آن زمان به اين فکر بوديم که امتيازات کافی را برای صعود به مرحله‌ی بعد کسب کنيم اما، خوشبختانه الان صعودمان قطعی شده و با توجه به قوانين ليگ قهرمانان آسيا که بازی مستقيم تيم صدرنشين را تعيين می‌کند اين شانس را داريم تا در صورت شکست دادن الشباب بازی آينده در تهران ميزبان باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: از بازيکنان پرسپوليس هم می‌خواهم با روحيه‌ی بالا به مصاف الشباب بروند و از اين امتياز که در بازی بعدی در خانه‌ی خودمان و با حضور تماشاگران به ميدان بروند، استفاده کنند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه عملکرد پرسپوليس افت و خيز زيادی داشته اما، اميدوارم اين بازی روز خوب پرسپوليس باشد. چرا که اگر در روز خوب خود باشيم صد درصد الشباب را شکست می‌دهيم.

وی افزود: کسب اين پيروزی اول از همه برای خود پرسپوليس و بعد از آن برای تماشاگرانی که هميشه آمده‌اند و تيم را تشويق کرده‌اند، اهميت دارد. به همين دليل اميدوارم تماشاگران در اين بازی هم به ورزشگاه بيايند و پرسپوليس را تشويق کنند تا به آنچه می‌خواهيم برسيم و من از طرف بازيکنان تيم پرسپوليس هم اين خواسته را از تماشاگران دارم.

وينگادا در پاسخ به سوالی پيرامون افت و خيزهای پرسپوليس هم گفت: سه ماه است که با پرسپوليس کار می‌کنم و الان بهتر و بيشتر از گذشته بازيکنان تيم خود و حريفان را می‌شناسم. افت و خيزهای تيم دلايلی دارد که من در اين جلسه نمی خواهم به آنها بپردازم و موضوعی است که بايد بين من و باشگاه مطرح شود. با اين حال می‌پذيرم که تيمی با نام پرسپوليس نبايد تا اين اندازه افت و خيز داشته باشد.

وينگادا افزود: تيمی که در پنج، شش بازی پيروز شود و آن وقت در يک بازی نتيجه نگيرد چندان مشکلی ندارد. اما، وقتی يک تيم يک بازی را می‌برد و بازی بعد را می‌بازد، نشان دهنده‌ی افت و خيزهای زياد آن تيم است.

وينگادا درباره‌ی اينکه بازی پرسپوليس و الشباب حکم يک بازی انتقامی برای فوتبال ايران از عربستان را دارد، نيز گفت: درست است که پرسپوليس نماينده‌ی ايران و الشباب نماينده‌ی عربستان است و متاسفانه ديگر تيم‌های ايرانی نيز حذف شده‌اند، پس می‌توان نگاه انتقام جويانه به اين بازی داشت. به خصوص آن که تيم ملی ايران نيز مقابل عربستان شکست خورده است. بنابراين تماشاگران می‌توانند نگاه انتقامی داشته باشند. اما، هدف اول ما برای اين بازی کسب سه امتياز و صعود به عنوان صدرنشين گروه است.

وينگادا درباره‌ی روش بازی تيم الشباب که بازی پرحوصله‌ای انجام می‌دهد و تا دقايق پايانی برای گلزنی تلاش می‌کند، نيز گفت: در دنيا هيچ تيمی وجود ندارد که بخواهد بازی را ۹۰ دقيقه کنترل کند تا در دقايق پايانی به گل برسد. معتقدم الشباب در بازی مقابل الغرافه نيز با خوش شانسی در دقايق پايانی به گل رسيد. مربی تيم الشباب گفته است که برای تساوی به ميدان می‌آيند تا به عنوان تيم اول صعود کنند. چهارشنبه تيم عربستانی دو گزينه دارد يکی کسب مساوی و ديگری پيروزی که حتی مساوی هم برای صدرنشينی آنها کافی است. اين تيم همچنين در ضد حملات قدرت خوبی از خود نشان داده و دو مهاجم سرعتی دارد. همچنين يک بازيکن فوق‌العاده به نام کاماچو که نشان داده است می‌تواند به هر تيمی ضربه بزند. البته ما هم بازيکنان خوبی داريم که می‌توانند پرسپوليس را در اين بازی نجات دهند. در هر صورت ما سعی می‌کنيم روز چهارشنبه با يک بازی خوب حريف را شکست دهيم.

وينگادا افزود: روش بازی پرسپوليس مقابل الشباب تغييراتی خواهد داشت اما، شرايط بازی به گونه‌ای است که اگر ما حتی يک گل بزنيم و گلی دريافت نکنيم، برای ما کافيست.

وينگادا درباره‌ی غيبت کريم باقری در اين بازی گفت: تمام تيم‌های دنيا ۲۴-۲۵ بازيکن دارند نه ۱۱ بازيکن. در هر صورت زمانی که من به پرسپوليس آمدم اين تيم بسته شده بود و صد درصد بايد نفراتی که از قبل به پرسپوليس آمده‌اند، نفراتی با کيفيت و در حد اين باشگاه باشند. در هر صورت حتما اين بازيکنان قابليت بازی در پرسپوليس را داشته‌اند که به اين باشگاه آمده‌اند. من به بازيکنان پرسپوليس اعتماد دارم و معتقدم نفرات جايگزين می‌توانند به خوبی نفرات اصلی باشند. در هر صورت من بهترين ۱۱ بازيکن خود را به ميدان می‌فرستم تا مقابل الشباب نتيجه بگيريم.





















Copyright: gooya.com 2016