سه شنبه 29 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روز ششم ليگ قهرمانان آسيا: تکاپوی پرسپوليس برای صدرنشينی در آزادی، ايسنا

روز ششم رقابت‌های فوتبال ليگ قهرمانان آسيا در منطقه‌ی غرب با انجام ديدارهای گروه‌های اول و دوم روز چهارشنبه پيگيری می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در شرايطی که صبا نماينده‌ی ايران در گروه اول از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج شده است، پرسپوليس ديگر نماينده‌ی ايران درگروه دوم برای صدرنشينی تلاش می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گروه اول؛ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۸۸

* الاهلی امارات - صبای ايران، ورزشگاه آل مکتوم دبی

اين بازی برای هر دو تيم تشريفاتی است. صبا و الاهلی هيچ کدام نتوانستند حريفان قدرتمندی برای الهلال و پاختاکور باشند و بسيار زود از گردونه‌ی مسابقات خارج شدند. نماينده‌ی ايران که در بازی رفت نتيجه‌ای بهتر از مساوی برابر الاهلی کسب نکرد اکنون به امارات می‌رود تا شايد با پيروزی به کار خود در اين مسابقات خاتمه د هد.


* الهلال عربستان - پاختاکور ازبکستان، ورزشگاه ملک‌فهد رياض

اين ديدار برای تعيين صدرنشين گروه اهميت بسياری دارد. چرا که تيم صدرنشين در مرحله‌ی بعدی کار آسان‌تری پيش‌رو خواهد داشت. پاختاکور در حال حاضر صدرنشين گروه است. اما، اگر الهلال بتواند اين ديدار خانگی را به سود خود خاتمه دهد می‌تواند صدر جدول را از نماينده‌ی ازبکستان بگيرد. جدال اين دو تيم می‌تواند يکی از بازی‌های زيبای روز پايانی ليگ قهرمانان باشد.


گروه دوم؛

پرسپوليس ايران - الشباب عربستان، ورزشگاه آزادی تهران ساعت ۱۷

پرسپوليس که در ليگ داخلی ايران نتايج خوبی نگرفت، در ليگ قهرمانان آسيا توانست به عنوان تيمی مدعی ظاهر شود. نماينده‌ی ايران که صعود خود را از گروه حتمی ساخته است، اکنون برای صدرنشينی در گروه به سه امتياز بازی مقابل الشباب عربستان نياز دارد. پرسپوليس برای آنکه در مرحله‌ی بعدی نيز کار آسان‌تری داشته باشد، با پشتوانه‌ی تماشاگران خود روز چهارشنبه به دنبال شکست دادن نماينده‌ی عربستان است.

البته الشباب هم پس از موفقيت در جام پادشاهی عربستان اميدوار است تا بتواند در تهران مقابل پرسپوليس مقاومت کند. هر چند که تجربه نشان داده است اين کار چندان آسان نخواهد بود و پرسپوليس به دنبال آن است تا نماينده‌ی عربستان را به سرنوشت نمايندگان امارات و قطر دچار کند.

ديگر ديدار اين گروه نيز به دليل انصراف الشارجه از مسابقات برگزار نمی‌شود ضمن آن که الغرافه قطر نيز از گردونه‌ی رقابت‌ها کنار رفته است.





















Copyright: gooya.com 2016