دوشنبه 28 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاهان با قلعه‌نویی قراداد 3 ساله می‌بندد، ایلنا

رئيس هيات مديره باشگاه سپاهان اصفهان از توافق نهایی مسئولان اين باشگاه با امير قلعه نويى خبر داد.

محسن پورسینا در گفت و گو با ایلنا گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در باشگاه سپاهان در نهایت تصمیم بر این گرفته شد تا با قدرت، تیم را برای فصل آینده، آماده حضور در مسابقات کنیم که یکی از این راه‌ها داشتن کادر فنی، قوی و منسجم است و بر همین اساس گزینه‌های شایسته‌ای را در دستور کار قرار دادیم که در نهایت با قلعه نویی تمام کردیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی تصریح کرد: روز چهارشنبه مدیر عامل باشگاه سپاهان با امیر قلعه نویی جلسه داشتند که طی آن هر دو طرف برای برقراری تعامل و همکاری علاقه نشان دادند و با این حساب باید گفت حضور سرمربی فعلی استقلالی‌ها برای فصل آینده در سپاهان قطعی خواهد بود .

رئيس هيات مديره باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص نحوه همکاری و مدت زمان قرار داد قلعه نویی با این باشگاه افزود: هدف این است قرارداد به صورت طولانی مدت باشد و از الان شرایط کار برای 2 تا 3 سال آینده مهیا شود اما مطمئن باشید در بدترین شرایط این قرارداد یک ساله خواهد بود.

وی در مورد جذب نفرات جدید برای تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد : اگر لازم باشد هر کاری خواهیم کرد تا تیم با آمادگی کامل آماده مسابقات شود اما بعید می‌دانم به بیش از 3 تا 4 بازیکن نیاز داشته باشیم.

پورسینا در پایان اظهار امیدواری کرد با حضور قلعه نویی در جمع سپاهانی‌ها این تیم در فصل جاری و رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران قهرمانی را از آن خود کند.

در جلسه مسئولان باشگاه سپاهان با امیر قلعه نویی توافقات نهایی حاصل شده و این مربی بعد از بازی استقلال تهران و الجزیره رسما" با حضور در این باشگاه به اعضای تیم معرفی خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016