سه شنبه 29 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهرام ايران فيناليست بسکتبال قهرمانی آسيا شد، مهر

تيم بسکتبال مهرام ايران روز سه شنبه با غلبه مقتدرانه بر الرياضی لبنان به ديدار نهايی بيستمين دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی آسيا راه پيدا کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، در ديدار نيمه نهايی اين مرحله از رقابت ها که در "بريتاما آره نا" جاکارتا برگزار شد تيم مهرام با نتيجه ۱۰۹ بر ۸۰ به ترتيب با نتايج (۲۶-۱۴) ، (۳۱-۱۷)، (۲۶-۲۴) و (۲۶-۲۵) مقابل حريف خود به برتری رسيد.

مهرام در مرحله مقدماتی اين دوره از رقابت ها با نتيجه ۸۷ بر ۶۱ مقابل نماينده لبنان به برتری رسيده بود. ضمن اينکه در رقابت های بسکتبال غرب آسيا (WABA) که در امان اردن برگزار شده بود هم با نتيجه ۶۹ بر ۵۶ اين تيم را پشت سر گذاشته بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* اين بازی با حساسيت بسياری آغاز شد تا آنجا که بازيکنان دو تيم اشتباهات زيادی را مرتکب شدند و تا پنج دقيقه نخست، بازی با نتيجه ۶ بر ۶ پيش می رفت اما پس از اين زمان، مهرام نبض بازی را در اختيار گرفت و موقعيت های خود را به ثمر رساند.

* مهرام نيمه نخست اين ديدار را با تکيه بر بازيکنان کليدی خود نظير مهدی کامرانی، جکسون ورومن، پريست لادريل و صمد نيکخواه که آغازگر بازی هم بودند با دفاع فشرده راه نفوذ را بر حريف بست و با برتری قاطعانه به کار خود پايان داد. مصطفی هاشمی که از پيروزی تيمش تا حد زيادی مطمئن شده بود در نيمه دوم به نفرات ذخيره خود ميدان داد و اين باعث شد که تيم حريف تا حدی در کوارترهای سوم و چهارم اختلاف امتياز خود را با مهرام کم کند.

* جکسون ورومن از تيم مهرام با ۲۷ امتياز و پنج ريباند به عنوان امتيازآورترين بازيکن مهرام شناخته شد و جانسون از تيم الرياضی با ۲۶ امتياز و پنج ريباند به اين عنوان دوم دست يافت.

مهرام فردا (چهارشنبه) در ديدار نهايی اين دوره از رقابت ها با برنده ديدار تيم های العربی قطر و الزين اردن ديدار خواهد کرد.

بيستمين دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسيا از ۲۲ ارديبهشت‎ ماه در جاکارتا اندونزی آغاز شده و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت.





















Copyright: gooya.com 2016