سه شنبه 5 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی فدراسيون فوتبال آمريکا: آبان ماه بهترين زمان برای بازی با تيم ملی ايران است، فارس

خبرگزاری فارس: سخنگوی فدراسيون فوتبال آمريکا گفت: تلاش می‌کنيم ديدار دوستانه با ايران در آبان ماه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، خبر پيشنهاد فدراسيون فوتبال آمريکا به فدراسيون فوتبال ايران برای انجام ديدار دوستانه در ورزشگاه آزادی، روز گذشته بازتاب زيادی در پی داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علی کفاشيان و مهدی تاج، اين خبر را تائيد کردند و امروز نيز نيل بيوث، ‌سخنگوی فدراسيون آمريکا اين خبر را مورد تائيد قرار داد.
بيوپ، سخنگوی فدراسيون فوتبال آمريکا درباره جزئيات اين پيشنهاد عنوان کرد: شرايط هر دو تيم در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ حساس است، ‌بنابراين به احتمال زياد می توانيم زمان مسابقه دوستانه را برای آبان ماه سال جاری تنظيم کنيم، اگر چه همه چيز به نحوه نتيجه گيری دو تيم در ديدارهای بعدی بستگی دارد.
وی ادامه داد: اگر تکليف ما در مرحله مقدماتی جام جهانی به پلی آف کشيده شود و يا اينکه با انجام مسابقه های بعدی وضعيت مان مشخص شود می توانيم زمان مسابقه را اعلام کنيم. ما برنامه ريزی زمانی را به عملکردمان در ديدارهای آينده منوط کرده ايم. با اين حال نظر ما اين است که اين بازی در ماه نوامبر ۲۰۰۹ (آبان ۸۸) برگزار شود.
بيوپ تاکيد کرد: هدف اصلی ما صعود به جام جهانی ۲۰۱۰ است و به همين دليل در حال تدارک لازم در اين زمينه هستيم.
ايران و آمريکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه مسابقه حساسی را برگزار کردند که در آن ديدار ايران با گل های حميد استيلی و مهدی مهدوی کيا موفق شد با نتيجه ۲ بر يک به برتری برسد. اين دو تيم يک مسابقه دوستانه هم در لس آنجلس برگزار کردند که با تساوی يک بر يک به پايان رسيد.





















Copyright: gooya.com 2016