چهارشنبه 6 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس - بنيادکار، آمار به سود بنيادکار است، پرسپوليس سنت شکنی می کند، ايلنا

دو تيم فوتبال پرسپوليس و بنياد کار "قهرمان ازبکستان" در مرحله شانزدهم ليگ قهرمانان آسيا در شرايطی به مصاف هم می روند که ازبک ها از سابقه بهتری در تقابل نمايندگان دو کشور برخوردار هستند


ايلنا: ايرانی ها در ليگ قهرمانان آسيا ده بار برابر حريفان ازبک متوقف شده اند و تنها ۴ بار لقب تيم تيم پيروز را از آن خود کرده اند .
به گزارش ايلنا ، امروز دو تيم فوتبال پرسپوليس و بنياد کار "قهرمان ازبکستان" در مرحله شانزدهم ليگ قهرمانان آسيا در شرايطی به مصاف هم می روند که ازبک ها از سابقه بهتری در تقابل نمايندگان دو کشور برخوردار هستند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ازبک ها در مجموعه اين ديدار ها ۲۸ گل زده و ۱۸ خورده را در کارنامه خويش می بينند و در مجموع از خط حمله قوی تری برخوردار بوده اند.
بنيادکار شش بار مقابل حريفان مختلف ايرانی بازی کرده است . بنيادکار در تاريخ سه ساله باشگاه خود چهار بار با سپاهان و دوبار با سايپا بازی کرده و سه برد و سه تساوی بدست آورده است . سيزده گل زده و شش گل خورده ماحصل ديدارهای قبلی حريف امروز پرسپوليس بوده است.
"نلو وينگادا" در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی درباره اين آمار و ارقام گفته است : " اين آمار و ارقام ارتباطی به موفقيت و پيروزی تيم ندارد. من به اين مسايل اعتقادی ندارم و فکر می کنم آن چيزی که باعث پيروزی يک تيم می‌شود، کيفيت بازی آنها و عملکرد بازيکنانش است".





















Copyright: gooya.com 2016