یکشنبه 10 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن خليلی: قطبی بازيکنانی را انتخاب می کند که با تمام وجود برای تيم ملی بازی کنند، ايلنا

- تمرکزم را به بازی ايران- کره شمالی معطوف کرده‌ام

مهاجم ملی پوش پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که شما مدت يک فصل از فوتبال دور بوديد و چطور شده که با دو- سه بازی به تيم ملی دعوت شده ايد گفت: البته پاسخ اين سوال را بايد آقای قطبی بدهند اما من به شرايط آرمانی رسيده ام

مهاجم تيم‌ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اردوی چين گفت: همه نفرات به سختی تلاش می‌کنند تا در مقابل کره شمالی با ارائه يک بازی منطقی پيروز شده تا هر ۳ امتياز اين ميدان را از آن خود کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محسن خليلی در گفت‌وگو با ايلنا افزود: تيم ملی فوتبال ايران شرايط خاصی را پيش رو دارد و در اين شرايط آرامش، تمرکز و وحدت ملی‌پوشان می‌تواند يکی از نقاط قوت ما در بازی برابر کره شمالی باشد.
خليلی يادآور شد: چاره‌ای جز شکست تيم کره شمالی نداريم و برای کسب هر ۳ امتياز به مصاف کره شمالی می‌رويم، البته آنها تيم سخت‌کوشی هستند اما همان‌طور که گفتم به ياری خدا و با تلاش همه اعضای تيم‌ملی فوتبال ايران با يک پيروزی شيرين از اين بحران خارج خواهيم شد.
خليلی در خصوص شرايط پرسپوليس گفت: آنچه که نبايد اتفاق می‌افتاد، افتاد. فوتبال با شکست و پيروزی عجين شده، در حال حاضر تمام فکر و تمرکز خود را به بازی ايران- کره شمالی معطوف کرده‌ام و می‌خواهم با تمام توان درخدمت تيم‌ملی کشورم باشم.
مهاجم ملی پوش پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که شما مدت يک فصل از فوتبال دور بوديد و چطور شده که با دو- سه بازی به تيم ملی دعوت شده ايد گفت: البته پاسخ اين سوال را بايد آقای قطبی بدهند اما من به شرايط آرمانی رسيده ام و در بازيهای پرسپوليس هم اين نکته را به اثبات رسانده ام با اين وجود اگر فرصت بازی در تيم ملی پيدا کنم حتما پاسخ اعتماد آقای قطبی و کادر فنی را خواهم داد.
خليلی در ارتباط با نوع ارتباط قطبی با بازيکنان گفت: ما يک فصل خوب و طلايی را با آقای قطبی در پرسپوليس سپری کرديم و به اين باور رسيده ام که آقای قطبی بازيکنانی را که با تمام وجود بازی می کنند و به فکر حاشيه سازی و جنجال نيستند بسيار دوست دارد، او از بازيکن می خواهد که درون زمين بازی کند و فکرش به بازی باشد و در تمرينات هم با تمام وجود ظاهر شود بنابراين هر بازيکنی که بهترين باشد در ترکيب تيم ملی قرار می گيرد ، اين بازيکن می خواهد خليلی باشد يا هر بازيکن ديگری.
خليلی بازی با کره شمالی را يکی از حساس ترين بازيهای تيم ملی ايران خواند و گفت: فوتبال ما عادت کرده که درشرايط دشوار بهتر نتيجه بگيرد و به اعتقاد من بازی با کره شمالی يکی از دشوارترين ديدارهای تيم ملی ايران طی سالهای اخير است اما با انگيزه ای که بين ملی پوشان به وجود آمده و شور و نشاطی که آقای قطبی به تيم ملی تزريق کرده من به پيروزی بر کره شمالی اعتقاد دارم و انشاالله مردم دعا کنند تا روز ۱۶ خرداد با پيروزی بر اين تيم زمينه حضور در جام جهانی را فراهم آوريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016