چهارشنبه 20 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارات علی کريمی، مهدی مهدوی کيا و وحيد هاشميان پس از ديدار با امارات، ايسنا

علی کريمی:
سه امتياز مهم بود که کسب کرديم
ما کمتر از عربستان نيستيم؛ می‌توانيم کره را ببريم

علی کريمی گفت: سه امتياز بسيار مهمی بود که خوشبختانه توانستيم آن را کسب کنيم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گلزن تيم ملی در ديدار برابر امارات در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسيارسختی بود؛ امارات با شيوه تدافعی بازی می‌کرد و تا قبل از اينکه بتوانيم به گل برسيم آن‌ها بسيار بسته بازی می‌کردند. خوشبختانه سه امتياز حياتی اين بازی را کسب کرديم و حالا می‌توانيم اميدوارنه‌تر به سئول برويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره ديدار با کره‌جنوبی گفت: هيچ چيز غيرممکن نيست، عربستان در سئول و در شرايطی که ۱۰ نفره بود توانست يک امتياز از کره‌جنوبی بگيرد. ما کمتر از عربستان نيستيم و می‌توانيم به امتيازهای لازم در کره‌جنوبی دست يابيم.

کريمی درباره گلزنی و حضور خود در اين بازی گفت: اسم‌ها ديگر در فوتبال بازی نمی‌کنند، گلی هم که من زدم حاصل تلاش تمام بازيکنان بود.

***

مهدوی‌کيا:
می‌توانيم به عنوان تيم دوم گروه به جام جهانی صعود کنيم

کاپيتان تيم ملی فوتبال ايران گفت: می‌توانيم به عنوان تيم دوم از اين گروه به جام جهانی صعود کنيم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدی مهدوی‌کيا در جمع خبرنگاران گفت: نيمه اول دو تيم تحت تاثير وزش باد، بازی خوبی انام ندادند. امارات هم بسيار تدافعی بازی می‌کرد و اين کار را بسيار سخت کرد. آنها می‌خواستند با حداقل گل در ايران شکست بخوردند و اين اتفاق هم افتاد. مهم اين بود که بتوانيم سه امتياز اين بازی حساس را کسب کنيم، با سه امتياز ما شانس بيشتری برای صعود به جام جهانی پيدا کرديم.

مهدوی‌کيا افزود: می‌توانيم کره‌جنوبی را در سئول شکست دهيم، با اين حال سرنوشت ما تا حدودی در بازی عربستان و کره‌شمالی رقم می‌خورد، اميدوارم که بتوانيم در نهايت به جام جهانی صعود کنيم.

وی درباره تعويض خود بين دو نيمه گفت: به هر حال اين نظر سرمربی تيم ملی بود که من را از ترکيب بيرون آورد، هفته گذشته دچار آسيب ديدگی از ناحيه کمر شدم و به همين دليل در نيمه دوم توسط سرمربی تيم تعويض شدم.

***

وحيد هاشميان:
برخلاف انتظار ما امارات خوب بازی کرد

مهاجم تيم ملی فوتبال گفت: امارات برخلاف انتظار ما نمايش خوبی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، وحيد هاشميان در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسيار دشواری بود، برخلاف انتظار ما امارات عملکرد خوبی داشت اما نکته‌ای که مهم بود کسب سه امتياز اين بازی بود که خوشبختانه توانستيم به آن برسيم.

وی افزود: با پيروزی در برابر امارات شانس‌مان برای صعود به جام‌جهانی بيشتر شد و اميدوارم بتوانيم در سئول هم امتياز‌ لازم را کسب کرده و به جام جهانی صعود کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016