یکشنبه 10 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صحبت های افشين قطبی و مهدی مهدوی کيا در نشست مطبوعاتی پيش از ديدار با تيم ملی چين، فارس

قطبی: ديدار با چين به تيم ملی کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: ديدار با چين به تيم ملی کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، افشين قطبی در نشست مطبوعاتی که امروز در چين برگزار شد؛ در مورد وضعيت تيم ملی اظهار داشت: اميدوارم دو تيم ديدار تدارکاتی خوبی را پشت سر بگذارند. در واقع اين مسابقه تدارکاتی برای هر دو کشور بار فنی مفيدی خواهد داشت که تيم ملی ايران می تواند به بهترين نحو از اين بازی استفاده کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به اين سئوال که ديدار با چين تا چه حد به موفقيت تيم ملی ايران و صعود به جام جهانی کمک می کند گفت: اين بازی برای ايران مهم است. چين از لحاظ سبک بازی به کره شمالی شباهت زيادی دارد و می توانيم با استفاده از مسائل فنی، تيم آماده و کاملی را مقابل کره شمالی قرار داده و در ۳ ديدار باقی مانده نتايج خوبی کسب کنيم.
ديدار دوستانه ايران و چين ساعت ۱۶ فردا به وقت تهران برگزار می شود.

***

مهدوی کيا: بازی با چين بار فنی دارد

خبرگزاری فارس: کاپيتان تيم ملی فوتبال ايران گفت: مطمئنا ديدار با چين بار فنی بالايی برای ايران خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی مهدوی کيا به عنوان کاپيتان تيم ملی در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با چين اظهار داشت: ايران بارها مقابل چين قرار گرفته و موفقيت های بسياری را به خود اختصاص داده است. اميدوارم در اين ديدار بتوانيم نتايج خوبی را کسب کرد.
مهدوی کيا در پاسخ به اين سئوال که آيا ايران می تواند پيروز اين ديدار باشد عنوان کرد: مسابقه با چين يک ديدار تدارکاتی است که در بازی دوستانه شرايط به گونه ای خواهد بود که به نفع هر دو کشور است. مطمئنا ديدار با چين بار فنی بالايی برای ايران خواهد داشت ضمن اينکه تاريخ نشان داده ايران در اکثر مواقع پيروز و موفق بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016