چهارشنبه 13 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پورحیدری: نمی خواستیم دست مان مقابل کره ایها رو شود، مهر


سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه کادر فنی نمی خواست دستش مقابل کره ایها رو شود، تاکید کرد: مطمئن باشید تیم ملی با چهره ای کاملا متفاوت مقابل کره شمالی ظاهر خواهد شد.

منصور پورحیدری درمورد شکست یک برصفر روز دوشنبه تیم ملی مقابل چین در آستانه دیدار با کره شمالی اظهار داشت : با توجه به فرستادگان ویژه کادر فنی تیم کره شمالی که برای زیر نظر گرفتن شیوه و بازی نفرات تیم ملی در ورزشگاه حضور داشتند ، مربیان تیم ملی صلاح ندانستند تیم را با ترکیب اصلی مقابل چین راهی میدان کنند و تنها هدف کادر فنی محک بازیکنان در یک مسابقه جدی بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پورحیدری با بیان اینکه نتیجه در دیدارهای تدارکارتی اهمیت چندانی ندارد و دستاوردهای این دیدارها به مراتب اهمیت بیشتری دارد، اضافه کرد: در این دیدارچند بازیکن برای اولین بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند و کادر فنی قصد داشت تا با ارزیابی میزان آمادگی بازیکنان حاضر در اردو در یک مسابقه رسمی، نفرات اصلی و بازیکنان ذخیره را برای دیدار با کره شناسایی کند.

وی با بیان اینکه در این دیدار قطبی تلاش کرد تا علاوه بر ارزیابی عمومی تیم ملی، آمادگی لژیونرها و بازیکنان پرسپولیس را محک بزند، تصریح کرد: با توجه به اینکه این بازیکنان کمتر در اردوی تیم ملی حضور داشتند و فرصتی برای بازی کردن کنار هم نداشتند این مسابقه تدارکاتی فرصتی بود تا این بازیکنان در شرایط مسابقه مورد ارزیابی قرار بگیرند و به کادر فنی برای انتخاب ترکیب اصلی کمک کند.

پورحیدری پیرامون غیبت علی کریمی و خسرو حیدری برابر چین اظهار داشت : این دو بازیکن با مصدومیت های جزیی روبرو بودند که برای جلوگیری از شدت مصدومیت، کادر فنی صلاح ندید آنها را در این مسابقه به میدان بفرستد ولی خوشبختانه این دو بازیکن در تمرین صبح امروز شرکت کردند و مشکلی برای همراهی تیم ملی در دیدار مقابل کره شمالی ندارند.

سرپرست تیم ملی با تاکید بر اینکه تیم ملی مقابل کره شمالی با ترکیبی کامل و متفاوت به میدان خواهد رفت، یادآور شد: خوشبختانه آقای قطبی برنامه مشخصی برای تیم ملی دارد و کاملا هدفمند عمل می کند و مطمئن باشید با شناخت از بازیکنان در دیدار با چین، مقابل کره شمالی ترکیبی متفاوت و دگرگون شده را روانه میدان خواهد کرد و با تلاش و جدیت بازیکنان در این دیدار به پیروزی خواهیم رسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016