سه شنبه 19 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی مهدوی‌کيا: مردم فردا صحنه‌های گذشته را دوباره به تصوير بکشند، ايسنا

- تمام بازيکنان تيم ملی به اهميت جام جهانی واقف هستند

کاپيتان تيم ملی فوتبال ايران گفت: تمام مردم ايران بدانند که بازيکنان تيم ملی به اهميت صعود ايران به جام جهانی واقف هستند و از هيچ تلاشی برای موفقيت تيم دريغ نخواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدی مهدوی‌کيا که در نشست خبری پيش از بازی تيم‌های ايران و امارات حاضر شده بود، اظهار کرد: تمام بازيکنان تيم ملی و جامعه‌ی ما می‌دانند که صعود به جام جهانی چقدر اهميت دارد. راهيابی به جام جهانی برای مردم و بازيکنان و به خصوص برای نسل جوان در رده‌های باشگاهی و ملی اهميت فوق‌العاده‌ای دارد. تيم ايران در آستانه‌ی جام جهانی ۲۰۰۲ از اين مساله ضربه خورد و بنده آن ضرر را در آن مقطع به وضوح حس کردم. من از کسانی بودم که هميشه اعتقاد داشتم که بايد در کنار بازيکنان با تجربه به بازيکنان جوان و استعدادهای جديد ميدان داد و از آنها استفاده کرد تا اين نيروها زير سايه‌ی بازيکنان با تجربه سوخت نشده و فرصت شکفتن و پيشرفت داشته باشند. لذا به عنوان کاپيتان تيم ايران همواره بر اين مساله تاکيد خواهم کرد.

مهدوی‌کيا با اشاره به بازی ايران برابر کره شمالی و حضور بازيکنان با تجربه‌ی بيشتر در اين مسابقه اظهار کرد: تيم ما در آن بازی عملکرد خوبی داشت و به خصوص در نيمه‌ی اول ما موقعيت‌های بسياری را کسب کرديم و در مقابل تيم حريف حتی يک فرصت گلزنی هم نداشت. آن بازی شرايط سخت خود را داشت و يک باخت می‌توانست ما را از تمام اهداف‌مان دور کند و همين يک امتياز بدست آمده نيز بسيار حياتی و حساس است. البته قبول دارم که تيم ما می‌توانست بهتر از اين عمل کند اما، به هر ترتيب با توجه به دير اضافه شدن بازيکنان به تيم و عدم هماهنگی بين برخی از آنها در آن مسابقه تاثير گذاشت و البته اميدواريم در دو بازی باقيمانده جبران شود.

مهدوی‌کيا در پايان تصريح کرد: حساسيت ديدار با امارات را همه‌ی مردم ايران درک می‌کنند و ما اميدواريم که همه‌ی آنها به ورزشگاه آزادی بيايند و يک صدا تيم کشورشان را تشويق کنند. ايران هميشه در استفاده از امتياز ميزبانی‌اش عالی بوده و ما منتظريم مردم فردا صحنه‌های گذشته را دوباره به تصوير بکشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016