دوشنبه 25 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرور برنامه‌های ویژه تاکتیکی دیدار با کره جنوبی- تدابیر ویژه قطبی، مهر

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در حالی به مرور تمرینات تاکتیکی دیدار با کره جنوبی پرداخت که عملکرد ملی پوشان کادر فنی تیم ملی را به وجد آورد.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان که روز گذشته وارد سئول کره جنوبی شده است، امروز در دو نوبت صبح و عصر به مرور برنامه‌ها و تاکتیک‌های مورد نظر برای دیدار با کره جنوبی پرداخت. این تمرین با هدف ارتقا آمادگی ملی پوشان و برطرف شدن نسبی خستگی بازیکنان برگزار شد که رضایت کادر فنی را به دنبال داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در تمرین امروز قطبی ملی پوشان را به حفظ توپ در فضای محدود، بازی تک ضرب، انتقال سریع بازی از دفاع به حمله وادار کرد. قطبی همچنین وظایف ویژه‌ای را برای هر یک از بازیکنان در هنگام از دست دادن توپ در نظر گرفت و به خصوص از مدافعان خواست تا با سخت گیری بیشتری نسبت به مهاجمان عمل کنند.

امروز همچنین فیلم بازی‌‎های قبلی تیم کره جنوبی برای بازیکنان آنالیز شد و قطبی نکات تاکتیکی لازم را برای بازیکنان گوشزد کرد. به نظر می رسد وی برنامه‌ها و تفکرات خاصی برای دیدار حساس چهارشنبه شب در نظر دارد و تیم ملی با شیوه و تغییراتی در ترکیب خود در این دیدار حساس حاضر خواهد شد.

به صلاحدید قطبی مدافعان تیم ملی در تمرین بعد ازظهر روی کارهای دفاعی و دفع توپ روی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد تمرینات اختصاصی را مرور کردند و به نظر می رسد قطبی برای حفظ دروازه تیم ملی تاکید خاصی دارد و قبل از گلزنی و کسب سه امتیاز به دنبال بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی در زمین حریف است .

در تمرین امروز تیم ملی 23 بازیکن حضور داشتند که تمامی آنها در سلامت کامل به سر می برند و هیچ مصدومی در اردوی تیم ملی حضور ندارد.

تیم ملی بعد ازظهر فردا (دوشنبه) نیز یک جلسه تمرین خواهد کرد. شهر سئول به دلیل رگبارهای پراکنده، شرایط آب و هوایی مناسبی دارد و تیم ملی از این نظر با مشکل خاصی روبرو نیست.

با پیش بینی مسئولان فدراسیون فوتبال، ملی پوشان از نظر وضعیت غذایی نیز شرایط مناسبی دارند و با توجه به حضور یک آشپز ایرانی ازغذاهایی با طبخ ایرانی استفاده می کنند که این مسئله با ابراز رضایت ملی پوشان همراه شده است.

مربیان تیم ملی که بواسطه سفر چند ساعته ملی پوشان برای سفر به کره جنوبی، نگران خستگی بازیکنان بودند در پایان تمرین امروز از شادابی و نشاط ملی پوشان به وجد آمدند و برای بازی روز چهارشنبه امیدوارشدند.

آخرین مسابقه مرحله مقدماتی گروه دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روز چهارشنبه 27 خرداد ماه بین تیم‌های ملی کره جنوبی و ایران در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزارخواهد شد که این دیدار را "یوئیجی میشی مورا" داور سرشناس ژاپنی قضاوت خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016