چهارشنبه 17 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور جواد نکونام در اوساسونا قطعي شد، یوفا

مدير برنامه‌هاي "جواد نکونام" تاکيد کرد که ستاره ايراني تيم فوتبال اوساسوناي اسپانيا، فصل بعد قطعا در اين تيم مي‌ماند و بحث انتقالش به ساير تيم‌ها به طور کامل منتفي شده است.

به گزارش یوفا:"محمود رضا فاضلي" با اعلام اين خبر به سايت گل گفت: نمي‌دانم در ايران چه اخباري منتشر مي‌شود اما درباره پيشنهاد ويارئال بايد بگويم که اين موضوع به طور کامل منتفي شده و جواد نکونام به طور حتم فصل بعد هم در اوساسونا بازي مي‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فاضلي افزود: سرمربي سابق ويارئال که حالا سرمربي رئال مادريد است در ماه‌هاي گذشته اصرار زيادي مبني بر جذب نکونام داشت اما اخيرا هيچ پيشنهادي به شکل رسمي از سوي اين باشگاه اسپانيايي به باشگاه اوساسونا يا بنده ارائه نشده و طي صحبت‌هايي هم که با جواد داشته‌ام بايد بگويم نکونام فصل بعد قطعا در اوساسونا بازي خواهد کرد.

فاضلي در ادامه اظهار داشت: شرط باشگاه اوساسونا براي صدور رضايت نامه نکونام دريافت پنج ميليون يورو است و علاوه بر آن بايد مبلغ پيشنهادي باشگاه خواهان نکونام را نيز در نظر گرفت.

وي گفت: با اين اوصاف به دور از هرگونه هياهو يا بازارگرمي، صادقانه تاکيد مي‌کنم نکونام فصل بعد در اوساسونا مي‌ماند و با توجه به وضعيت خوبي که اين بازيکن به عنوان ستاره اوساسونا دارد جدايي از اين باشگاه را به صلاح او نمي‌دانم و معتقدم نکونام در فصل جديد مي‌تواند عملکردي به مراتب بهتري نسبت به فصل گذشته داشته باشد.

مدير برنامه‌هاي جواد نکونام در پايان تاکيد کرد: "مسعود شجاعي" هم به طور حتم فصل بعد در اوساسونا بازي خواهد کرد و بحث انتقال او به تيمي ديگر منتفي است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016