چهارشنبه 17 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی پس از تمديد قرارداد: می خواهم پس از ۳۵ سال قهرمان آسيا شويم، مهر

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان پس از تمديد قراردادش با فدراسيون فوتبال، هدف تيم ملی ايران را دستيابی به عنوان قهرمانی جام ملتهای آسيا پس از ۳۵ سال عنوان کرد و گفت: برای رسيدن به اين مهم به کمک تمام اهالی فوتبال نياز داريم.
به گزارش خبرنگار مهر، افشين قطبی که بامداد چهارشنبه وارد ايران شد و قراردادش را با فدراسيون فوتبال تمديد کرد در نخستين نشست خبری پس از اين اتفاق به گفتگو با خبرنگاران نشست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين نشست که ظهر امروز در محل روابط عمومی فدراسيون فوتبال برگزار شد، سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان ضمن ابراز خوشحالی از تمديد قراردادش کمی به گذشته برگشت و گفت: برای حضور درجام جهانی تمام تلاش خود را بکار گرفتيم. بازيکنان تيم ملی شرايط خيلی سخت داشتند و برای حضور در جام جهانی تمام تلاش و تجربه خود را بکار گرفتند اما متاسفانه با وضعيت سختی که پيش روی تيم ملی بود قسمت نشد در آفريقای جنوبی حاضر شويم.

افشين قطبی در ادامه گفتگوی خود با خبرنگاران به خداحافظی هاشميان ، مهدوی کيا و کريمی از تيم ملی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از شنيدن اين موضوع خيلی ناراحت شدم. حتما طی تماسی سعی خواهم کرد تا با بازيکنان صحبت کرده و آنها را به تيم ملی بازگردانم. اما اگر تصميم شان نهايی است به تفکرشان احترام می کنم.

قطبی در خصوص رفتار مربيان در رسانه ها گفت: بايد همه به يکديگر احترام بگذارند. توهين در رسانه ها از طريق مربيان به يکديگر کار مناسبی نيست. بايد احترام به يکديگر را سرمنشا کارهای خود قرار بدهيم تا با اصولی دقيق بتوان ورزش را به جايگاه واقعی خود رساند.

سرمربی تيم ملی درخصوص استفاده از نظرات و پيشنهدات مربيان ليگ برتری در کادر تيم ملی گفت: من مربی می خواهم در کنار تيم باشد که اولا تجربه فوق العاده ای داشته باشد. ثانيا از حاشيه به دور باشد. چرا که تيم ملی بايد در شرايطی تمرينات خود را پيگيری کند که حضور موفقش در جام ملتها و برزيل قطعی شود.

وی در ادامه بيان کرد: سعی می کنيم بهترين شرايط را برای مربی يا يک ورزشکار در تيم ملی فراهم کنيم و با برنامه ريزی دقيق فوتبال ايران را به جايگاه واقعی خود برسانيم.

افشين قطبی از حضور بازيکنان جوان و مستعد برای حضور در تيم ملی خبر داد و افزود: به دليل اينکه نتيجه حرف اول و آخر را در فوتبال می زند از اين پس در کنار با تجربه های ايران از جوانان و نوجوان استفاده خواهم کرد تا با تيمی منسجم فوتبال ايرن را به جايگاه ويژه ای برسانيم.

قطبی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف ما حضوری پرقدرت و کسب عنوان قهرمانی در جام ملتهای آسياست. قهرمانی ايران کار بسيار سختی است اما اگر بخواهيم، می توانيم اين موفقيت را کسب کنيم که اين امر کار بسيار سختی است.

وی در خصوص استفاده از کمک مربيان داخلی يا خارجی در کنار تيم ملی گفت: انتخاب کادر فنی با سرمربی تيم ملی است. نفراتی را انتخاب خواهم کرد که بدون حاشيه بوده و بتوانند تيم را درمسيری که به موفقيتشان کمک کند همراهی کنند.

وی درادامه بيان کرد: بايد بازيهای تدارکاتی زيادی را برای تيم ملی برگزار کنيم تا تيم از هر لحاظ به آمادگی کامل برسد تا بتوان حضوری موفق در جام جهانی ۲۰۱۴ داشت.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در پايان به روابط باشگاهها و فدراسيون اشاره کرد و گفت: باشگاهها بايد با فدراسيون فوتبال روابط تنگاتنگی داشته باشند تا بتوانيم تيم قدری داشته باشيم. روابط وهمدلی بين فدراسيون و باشگاهها می تواند فوتبال ملی ايران را در مسير رشد قرار داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016