دوشنبه 22 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويي در نشست خبري: مديران غيرفوتبالي علت نرفتن ما به جام جهاني هستند، ايسنا

امير قلعه‌نويي بعدازظهر يكشنبه در نشست خبري شركت كرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش ايسنا، سرمربي سپاهان با تشكر از اصحاب رسانه گفت: به ياد كنفرانس مطبوعاتي تيم ملي قبل از اعزام به مسابقات آسيايي افتادم كه بسيار پرشور برگزار شد. دليل دير برگزار شدن اين جلسه ارائه مناسب برنامه‌ها بود. در يك ماه گذشته جو خاصي را حس كردم كه قبلا تجربه نكرده بودم. اميدوارم بتوانم با حفظ اين آرامش كارم را ادامه دهم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: آدم مشاوره‌اي هستم و آماده‌ام از نقطه نظرات دوستان اصحاب رسانه استفاده كنم. كار من ساختاري است و با توجه به اينكه سپاهان به معني واقعي كلمه باشگاه است، نمي‌خواهم يك سال يا دو سال در اين تيم مربي‌گري كنم.

وي بعد از معرفي كادر فني گفت: قصد دارم اين گروه را بيش از پيش هم از نظر سخت‌افزاري و هم نرم‌افزاري تقويت كنم.

سرمربي اسبق استقلال افزود: خوشحالم كه اولين تيمي بوديم كه تمرينات پيش فصل را شروع كرديم و خوشبختانه توانستيم در پارك‌هاي اصفهان تمرين‌هاي هوازي خوبي را انجام دهيم. حدود 1200 دقيقه تمرينات تاكتيكي و تكنيكي در قالب 21 جلسه انجام داديم. بازيكنان من 96 كيلومتر دويده‌اند و در 13 جلسه بدنسازي 390 تن وزنه جابه‌جا كردند، با اين وجود از همه تيم‌ها جلوتريم و اين كار را در ادامه راحت‌تر خواهد كرد.

وي با اشاره به بالا بودن سطح توقعات مردم اصفهان افزود: يكي از خصوصيات من اين است كه تمرينات تيم‌هايم را در دل مردم برگزار مي‌كنم و با توجه به ساختار مديريتي سپاهان و حمايت تماشاگران به موفقيت در سپاهان بسيار اميدوارم.

قلعه‌نويي پيرامون فصل نقل و انتقالات تاكيد كرد: هدفم اين بوده كه تيمي را ببندم كه بتواند با الاتحاد و ديگر تيم‌هاي قدرتمند شرق آسيا رقابت كند.

وي افزود: در كنار اسامي بزرگ جوانان تيم‌هاي پايه سپاهان را نيز جذب كرده‌ايم. ما در هر پست دو مهره قابل اتكا و قابل اطمينان داريم چون تيمي موفق است كه انتهاي ليگ را با قدرت به پايان ببرد. يقين داشته باشيد سپاهان در كنار نتيجه، بازي خوب و تماشاگرپسندي ارائه خواهد داد. هدف اولم، موفقيت در ليگ برتر، سپس مسابقات آسيايي و بعد از آن جام حذفي است.

قلعه‌نويي ادامه داد: نمي‌دانم چرا دوستان مي‌گويند كار در اصفهان سخت است. مطمئنا اگر كار داراي اصول باشد، موفقيت دور از ذهن نيست.

سرمربي سپاهان در مورد شايعه عقب افتادن هفته نخست ليگ اظهار داشت: اگر چنين اتفاقي رخ دهد، مطمئنا در كيفيت بازي‌ها تاثيرگذار خواهد بود اما با صحبت‌هايي كه با عزيز محمدي داشته‌ام، بعيد مي‌دانم عقب بيفتد.

قلعه‌نويي پيرامون حواشي مربوط به درگيري لفظي وي با واعظي آشتياني افزود: من بيكار نيستم كه صحبت‌هاي واعظي آشتياني را بخوانم، چون روزي دو جلسه تمرين مي‌كنيم و فقط به كار و كار و كار اعتقاد دارم.

وي افزود: تنها اين را مي‌گويم كه اگر من بد بودم، چرا دو بار از من خواستند قراردادم را با باشگاه استقلال تمديد كنم. تلاش مي‌كنيم با تمرين زياد در زمين مسابقه به اهداف برسيم و اگر قرار باشد با نظرسنجي سايت استقلال كه نام سپاهان را در ميان مدعيان قرار نداده موفق نشويم، همان بهتر كه وارد مسابقات ليگ برتر نشويم.

وي به مصدوميت‌هاي محرم نويدكيا اشاره كرد و افزود: در همه جا تلاش كرده‌ام قداست بازيكنان بزرگ تيم را حفظ كنم اما اين به معناي فيكس بازي كردن آن‌ها نيست. محرم يك بازيكن فني است و شخصا بسيار به وي اعتقاد دارم.

همچنين قلعه‌نويي از حاج صفي و كريميان از جانشينان احتمالي نويدكيا در پست بازي‌ساز نام برد.

قلعه‌نويي پيرامون بازي هفته اول برابر استقلال ادامه داد: سپاهان 34 بازي در ليگ برتر انجام خواهد داد كه 2 بازي آن با استقلال است. چند سال است كه بازي سپاهان - استقلال بسيار فني و تماشاگرپسند از آب درآمده است و بازي‌هاي اين فصل هم به مانند مسابقه با ديگر تيم‌هاست و تفاوتي ندارد.

سرمربي اسبق استقلال با اشاره به بدشانسي استقلال در آسيا افزود: استقلال در مسابقات آسيايي بسيار بدشانس بود. ما بايد 3 بازي در آزادي را با اختلاف گل مناسب پيروز مي‌شديم اما در فوتبال اتفاقات غير قابل پيش‌بيني رخ مي‌دهد كه كاري از دست مربي برنمي‌آيد اما مطمئنم با جذب مهره‌هاي قابل اطمينان، سپاهان در آسيا موفق خواهد شد.

قلعه‌نويي با اشاره به عدم راهيابي تيم ملي به جام جهاني تاكيد كرد: دليل اينكه به جام جهاني نمي‌رويم اين است كه امثال مصطفوي، آذري، حجازي و فتح‌الله زاده خانه‌نشين شده‌اند و افراد غير فوتبالي بر كرسي نشسته‌اند.

وي افزود: باعث تاسف است سعيد آذري كه چند سال موفق را پشت سر گذاشته بود كنار گذاشته شد، يا جوي ايجاد كنند كه مجبور به استعفا شود. آذري كسي بود كه حدود يك ساعت بعد از پايان بازي با پيام تلفني قهرماني را به من تبريك گفت و اين نشان دهنده بزرگ‌منشي و پهلواني وي است.

وي در مورد ابراهيم‌زاده افزود: در گذشته از آقاي ساكت خواستم وي را در اختيار تيم ملي قرار دهد هم‌اكنون هم با او در ارتباط هستم و در اين مدت مطالب خوبي از ابراهيم زاده ياد گرفته‌ام.

قلعه‌نويي در پاسخ به سوالي پيرامون جذب رينالدو در استقلال گفت: زماني كه با اين بازيكن مذاكره كرديم هيچ مصدوميتي نداشت و تمام تست‌هاي پزشكي را با موفقيت پشت سر گذاشت. رينالدو در تمرين‌هاي استقلال مصدوم شد.

قلعه‌نويي افزود: پيرامون رقم قرارداد وي هيچ دخالتي نداشته‌ام. از اين رو در اين باب اطلاع كافي ندارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016