یکشنبه 28 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس به مربي اش رسيد، اعتماد

داستان سرمربي خارجي پرسپوليس که بيش از 50 روز است به يکي از سوژه هاي اصلي ورزش ايران تبديل شده، به آخرين روزهاي خود رسيده و به نظر مي رسد مسوولان پرسپوليس بالاخره موفق شدند يک مربي خارجي براي تيم فوتبال شان پيدا کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از باشگاه پرسپوليس خبر مي رسد قرمزها با مربي فصل آينده خود به توافق رسيدند و ديروز پيش قرارداد اين مربي با مديران پرسپوليس در دوبي به امضا رسيد و قرار است اين مربي امروز به ترکيه برود و به اردوي پرسپوليس اضافه شود. مديران پرسپوليس خيلي اصرار دارند نام اين مربي افشا نشود. اين در حالي است که در روزهاي گذشته نام برانکو ايوانکوويچ به عنوان سرمربي فصل آينده پرسپوليس مطرح شده بود، اما حضور برانکو در پرسپوليس صحت ندارد و احتمالاً نام او بر سر زبان ها افتاده تا تمامي توجه ها معطوف او شود. عباس انصاري فرد معتقد است عده يي دلال با کارشکني باعث مي شوند مربيان خارجي قيد حضور در پرسپوليس را بزنند و به همين دليل مي خواهد نام مربي پرسپوليس پنهان بماند و تا عقد قرارداد کسي از هويت مربي قرمزها باخبر نشود. مطرح شدن نام برانکو در همين راستا بوده و الا برانکو قوياً اعلام کرد قصد مربيگري در ايران را ندارد. مربي بعدي پرسپوليس نه برانکو است و نه کروات. بعضي ها از هريستو استويچکوف بلغار نام مي برند، اما ستاره دهه گذشته تيم ملي بلغارستان و بارسلونا هم اکنون در آفريقاي جنوبي مربيگري مي کند و ليگ اين کشور هم به پايان نرسيده است. به هر ترتيب احتمالاً امروز مي توان با مربي جديد پرسپوليس آشنا شد.

اولين ديدار تدارکاتي

پرسپوليسي ها چند روزي است که در ترکيه تمرين مي کنند و قرار است امروز در اولين ديدار تدارکاتي خود در «کمپ اسپارتا» با يک تيم ترکيه يي بازي کنند. به گفته حسين عبدي از آنجا که شش تيم ترکيه يي هم در همين کمپ حضور دارند، حريف پرسپوليس مشخص نيست. در روزهاي گذشته تمرينات پرسپوليس زير نظر حسين عبدي و مولايي مربي بدنساز اين تيم پيگيري شد. اين در حالي است که عليرضا حقيقي، سپهر حيدري، ابراهيم شکوري و کريم باقري به همراه ساير اعضاي تيم به ترکيه نرفتند و احتمالاً امروز خود را به اردوي تيم مي رسانند. درباره کريم باقري گفته مي شود اين بازيکن در اعتراض به مبلغ قراردادش حاضر نشده بود به همراه ساير بازيکنان به اردوي خارج از کشور برود. يک روزنامه حامي دولت در اين باره نوشته باقري براي يک فصل بازي در پرسپوليس 450 ميليون تومان خواسته که هنوز اين پيشنهاد مورد موافقت مديريت پرسپوليس قرار نگرفته است. به هر ترتيب گويا اختلاف کاپيتان پرسپوليس با اين تيم حل شده و وي به همراه خانواده اش به ترکيه سفر کرد. پرسپوليس هنوز در چند پست با کمبودهايي روبه رو است. مشکل هافبک دفاعي اين تيم به طور کامل حل نشده، ضمن اينکه درباره علي کريمي هم ابهاماتي وجود دارد. در اين ميان گفته مي شود پرسپوليس خواهان به خدمت گرفتن حوار محمد ملي پوش سرشناس عراقي است و مي خواهد براي به خدمت گرفتن آن حسابي دست به جيب شود. درباره تمديد قرارداد علي کريمي هم تعلل مديران پرسپوليس تعجب برانگيز است. کريمي براي تمديد قرارداد خود 500 ميليون تومان مي خواهد که با توجه به ميزان قرارداد ساير بازيکنان ليگ برتر ايران و ارزش اين بازيکن، کريمي پيشنهادي منصفانه به پرسپوليس ارائه کرده اما پرسپوليسي ها در مذاکره خود به کريمي گفته اند مي توانند 300 ميليون به او بدهند که مورد پذيرش کريمي قرار نگرفته است. البته ديروز کريمي و انصاري فرد دوباره با هم مذاکره داشتند. شايعه شده با توجه به اتفاقات اخير برخي مديران پرسپوليس بدشان نمي آيد کريمي در پرسپوليس نباشد و به همين دليل پيشنهادي 300 ميليوني به او داده اند. طبيعي است وقتي مهدي رحمتي براي يک فصل 444 ميليون تومان مي گيرد، کريمي حاضر نباشد با 300 ميليون قرارداد خود را تمديد کند. حسين عبدي نفر اول کادر فني پرسپوليس در اين روزها درباره آخرين وضعيت پرسپوليس گفت؛ «خوشبختانه در کمپ پيشرفته و ايده آلي مشغول تمرين هستيم و به دور از هرگونه حاشيه يي کار مي کنيم. اين کمپ امکانات فوق العاده يي دارد و بسياري از تيم هاي حرفه يي ترکيه که خود داراي مجموعه هاي ورزشي نيز هستند، در اينجا برنامه هاي بدنسازي را انجام مي دهند.»

انصاري فرد ابقا مي شود

درباره وضعيت مديريت پرسپوليس همچنان اخبار ضد و نقيضي به گوش مي رسد. انصاري فرد هنوز مديرعامل پرسپوليس است اما مشخص نيست او تا کي در پست خود باقي مي ماند چراکه همچنان حبيب کاشاني گزينه اصلي جانشيني عباس انصاري فرد محسوب مي شود. قرار بود علي سعيدلو، حبيب کاشاني و حسين هدايتي مديريت پرسپوليس را بر عهده بگيرند اما اين اتفاق رخ نداد. در اين ميان گفته مي شود کاشاني با حضور علي آبادي در سازمان تربيت بدني مخالف است و شرط گذاشته در صورت نبود علي آبادي و حضور محمد دادکان حاضر است به عرصه ورزش برگردد. بعيد است اين شرط عجيب کاشاني مورد پذيرش علي سعيد لو معاون رئيس جمهور قرار بگيرد و به احتمال فراوان رئيس سازمان تربيت بدني ترجيح مي دهد عباس انصاري فرد را در مديرعاملي پرسپوليس ابقا کند. اقدامات انصاري فرد هم نشان مي دهد وي به حضور بلندمدت خود در پستش اميدوار است.انصاري فرد در تازه ترين اقدام خود اعلام کرد باشگاه پرسپوليس در نظر دارد امسال با پيش بيني و برنامه ريزي هاي انجام شده بخشي از بليت هاي خود را از طريق پيش فروش در اختيار هواداران و علاقه مندان باشگاه قرار دهد. در شرايطي که در ورزشگاه آزادي صندلي ها شماره گذاري نشده، معلوم نيست پرسپوليس مي خواهد با چه سازوکاري بليت هايش را پيش فروش کند. انصاري فرد هم بدون اينکه توضيح روشني در اين باره بدهد، گفت؛ «نحوه خريد به زودي از طريق سايت باشگاه اعلام خواهد شد.»در حالي که تنها 18 روز تا شروع ليگ نهم مانده، به نظر مي رسد پرسپوليس در خيلي از زمينه ها عقب تر از ساير مدعيان باشد. اين نکته يي است که حسين عبدي هم به آن اعتراف کرده، اما انصاري فرد چنين اعتقادي ندارد.اگر امروز سرمربي پرسپوليس به اين تيم اضافه شود، مي توان اميدوار بود بخش عمده يي از مشکلات قرمز ها برطرف خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016