یکشنبه 28 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله موتورسواران نقابدار به پرسپوليس، روزنامه ورزشی گل

نويسنده: احسان هاشمي

صبح روز پنجشنبه بود كه پنج موتورسوار با نقاب و شكل و شمايلي عجيب به سرعت خيابان شيخ بهايي را طي كردند و خودشان را به باشگاه پرسپوليس رساندند.

حدود ساعت هشت صبح بود كه پنج موتورسوار به طرز عجيبي شيشه‌هاي باشگاه پرسپوليس را پايين آوردند و به سرعت از محل حادثه دور شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كارمندان باشگاه كه حدود ساعت 9 خودشان را به باشگاه رساندند وقتي با وضعيت عجيب باشگاه روبه‌رو شدند، به شدت تعجب كردند و خيلي سريع با پليس 110 تماس گرفتند.

عباس انصاري‌فرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس كه گويا سوژه اصلي اين اتفاقات بود، با نگراني خاصي مقابل در ورودي باشگاه ايستاد و با نگراني شديدي وارد باشگاه شد. در مورد اينكه اين اتفاق چطور و به چه صورت انجام شده كسي چيزي نمي‌داند ولي با ورود پليس 110 بود كه پرس‌وجوها شروع شد و حتي از همسايگان باشگاه پرسپوليس بازجويي‌‌هاي مربوط شروع شد.

گروهي معتقدند كه اين افراد جزو طلبكاران باشگاه بوده‌اند و به قصد تلافي بدقولي‌ها چنين بلايي سر ساختمان باشگاه آوردند. عده‌اي بر اين باور هستند كه اين اتفاق از سوي مخالفان و دشمنان انصاري‌فرد به وجود آمده است و آنها قصد داشته‌اند تا به نحوي زهرشان را به مديرعامل پرسپوليس بريزند.

عباس انصاري‌فرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس كه چند روز پيش نيز اتومبيلش توسط دزد و يا دزدان به سرقت رفت، تلاش كرد تا در مورد اين اتفاق نيز هيچ صحبتي انجام ندهد.

شايد بزرگ‌ترين دليل انصاري‌فرد براي سكوت، اتفاق‌ها و صحبت‌هاي ضدونقيضي بود كه از سوي او در مورد سرقت 200 هزار دلاري و مدارك بازيكنان سرزد. مديرعامل پرسپوليس بهتر مي‌ديد كه با توجه به اتفاقاتي كه چند روز پيش افتاده بود در اين مورد صحبتي نكند تا پرونده يك اتفاق عجيب ديگر در پرسپوليس مفتوح بماند.

آنطور كه در اين مورد با خبر شديم پليس هنوز هيچ خبر خاصي در اين مدت به مسوولان باشگاه پرسپوليس نداده و گويا هنوز مشخص نشده كه چه كساني اين بلا را بر سر ساختمان باشگاه آورده‌اند.

اين روزها پرسپوليس به كانون اتفاقات عجيب وحواشي تبديل شده و اميد است كه با توجه به شرايط خاص پرسپوليس و هواداران زيادي كه اين تيم دارد، هر چه سريعتر مشكلات پرسپوليس حل و فصل شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016