یکشنبه 18 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويي: سپاهان كانديداي اصلي قهرماني ليگ برتر است، ايسنا

سرمربي تيم فولاد مباركه‌ي سپاهان گفت: معتقدم كه همچنان سپاهان مدعي درجه‌ي يك قهرماني در ليگ برتر است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، امير قلعه‌نويي پس از شكست تيمش برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران با تبريك اين پيروزي به مرفاوي و تيم استقلال گفت: طبيعي بود كه در نيمه‌ي اول بازي خوبي را تماشا نكرديم. اما، در نيمه‌ي دوم با شناختي كه از استقلال پيدا كرديم، نبض بازي را در اختيار گرفتيم. بايد به استقلال تبريك بگويم. از سوي ديگر بايد بازيكنانم را ستايش كنم كه چنين عملكرد خوبي را ارايه دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با اشاره به صحنه‌ي مشكوكي كه در محوطه‌ي جريمه‌ي استقلال رخ داد، گفت: خدا كند اشتباه كرده باشم؛ اما، همه ديدند كه صادقي با دست توپ را زد اما، مي‌گويم كه خدا كند كه من اشتباه كرده باشم و داور تصميم درست را گرفته باشد.

قلعه‌نويي با بيان اينكه سپاهان عملكرد بسيار خوبي ارايه داد، گفت: بسيار خوب بازي كرديم اما با ايده‌آل‌مان فاصله‌ي بسياري داشتيم و چند هفته‌ي ديگر به تيم ايده‌آل‌مان خواهيم رسيد.

وي با اشاره به موقعيت‌هاي سپاهان در اين بازي گفت: شش موقعيت بالاي 80 درصد داشتيم كه نتوانستيم از آنها استفاده كنيم اما، مطمئنا همان طور كه گفتم از هفته‌ي چهارم به بعد از اين موقعيت‌ها به خوبي استفاده مي‌كنيم و نتايج دلخواهمان را كسب خواهيم كرد.

خبرنگاري از او درباره‌ي ضعف سپاهان در خط حمله پرسيد كه قلعه‌نويي گفت: هنوز مانده‌ايم كه چرا توره دو هفته است كه به ايران بازنگشته است. علاوه بر توره، بر روي يك مهاجم آرژانتيني هم نظر داريم كه قرار است چهار، پنج روز آينده به تيم ما اضافه شود.

خبرنگار ديگري از او پرسيد كه مهدي رحمتي مدعي شده درون دروازه‌ي استقلال طلسمي گذاشته‌اند كه مانع از گلزني حريفان مي‌شود كه قلعه‌نويي در پاسخ گفت: به نظرم به دنبال اين چيزها نرويم بهتر است. فوتبال ما آن قدر حاشيه دارد كه ديگر فرصتي براي پرداختن به اين مسايل باقي نمي‌ماند. به طالب‌لو تبريك مي‌گويمT امروز از روزهاي خوب طالب‌لو بود و در اين چند ساله او عملكردي به اين خوبي نداشت. به هر حال معتقدم كه بايد تاكتيك‌مان را بر حريف ديكته كنيم و نبايد دنبال اينگونه مسايل باشيم.

خبرنگار ديگري گفت: شما هميشه در بازي‌هاي حيثيتي پيروز مي‌شويد اما، در اين بازي چنين نشد كه قلعه‌نويي گفت: از نظر شما اين بازي حيثيتي بود؟ معتقدم شروع ليگ است. 33 بازي مانده و در انتهاي ليگ بايد ببينيم كه جام در دست كيست. من بايد اينجا از باشگاه تشكر كنم كه شرايط تقريبا ايده‌آلي را براي كادر فني به وجود آورده است. همان طور كه سال گذشته و پس از بازي با صبا گفتم كه استقلال قهرمان مي‌شود، اين بار هم دو، سه هفته‌ي ديگر قول قهرماني مي‌دهم و حالا مي‌گويم كه سپاهان كانديداي اصلي قهرماني است.

خبرنگار ديگري از او درباره‌ي نشستنش روي نيمكت و كنار خط نيامدن در طول بازي پرسيد كه قلعه‌نويي گفت: اگر نياز باشد به لب خط مي‌آيم و توصيه‌هاي فني را انجام مي‌دهم اما، هر سال كه مي‌گذرد بايد تجريبات انسان هم بيشتر شود و كارهاي درست‌تري را انجام دهد.

قلعه‌نويي در پايان و در حاشيه‌ي كنفرانس مطبوعاتي در پاسخ به سوالي مبني بر حضور بازيكنان سپاهان در تيم ملي گفت: صد درصد غيبت بازيكنان ملي‌پوش بر روند تمريني ما تاثير مي‌گذارد اما، بدانيم كه تيم ملي پس از ناكامي در راه رسيدن به جام جهاني با افشين قطبي زندگي جديدي را آغاز كرده و بايد به تيم ملي كشورمان هم كمك كنيم.

سرمربي تيم سپاهان در ابتداي كنفرانس مطبوعاتي ميلاد حضرت مهدي (عج) و همچنين پيروزي استقلال را تبريك گفت كه پس از اين تبريك يكي از خبرنگاران به او گوشزد كرد كه در آستانه‌ي روز خبرنگار قرار داريم كه او هم با خنده و عذرخواهي روز خبرنگار را به نمايندگان رسانه‌هاي گروهي تبريك گفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016