سه شنبه 6 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با کسي قهر نيستم که آشتي کنم، تلاش قلعه نويي براي بهبود روابط با استقلال، اعتماد

تعطيلات براي امير قلعه نويي تمام شده است و او کمتر از 10 روز ديگر بايد همراه با تيم جديدش در هفته نخست ليگ برتر مقابل استقلال صف آرايي کند. سپاهان زودتر از بقيه تيم ها تمريناتش را شروع کرده، جذب ستاره هاي ريز و درشت هم مزيد بر علت شده تا همه کارشناسان روي اين تيم حساب ويژه يي باز کنند.از سوي ديگر به رغم تمام تلاش هاي قلعه نويي، ناگفته پيداست که ايستگاه اول ليگ براي او حساب جداگانه يي دارد. بعد از مشکلات به وجودآمده در پايان فصل گذشته بين او و واعظي آشتياني که در نهايت به جدايي او از استقلال انجاميد و دعواهاي رسانه يي، موضوع اصلي درباره رويارويي استقلال و سپاهان برخورد سرمربي سابق و مديرعامل است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آيا اين دو براي حفظ ظاهر و در تداوم تمام آشتي هاي مصلحتي فوتبال قبل از بازي نمايش ويژه يي خواهند داشت؟ خود قلعه نويي در اين مورد مي گويد؛ «من با هيچ کس قهر نيستم که بخواهم آشتي کنم. من و مجموعه استقلال فصل گذشته با هم کار کرديم و به دليل اختلاف سليقه نتوانستيم همکاري مان را ادامه دهيم و ديديد که بعد از جدايي هم بيانيه دادم که نمي خواهم در مورد استقلال حرف بزنم. من فصل گذشته به استقلال تعهد داشتم و کارم را انجام دادم. خوشبختانه مي دانم چطور رفتار کنم و ظاهر و باطنم يکي است. در همه کارها هم اعتدال دارم و وظايفم را به خوبي انجام مي دهم.»سرمربي سپاهان در پاسخ به شايعات اخير يک بار ديگر تلاش مي کند ژست سياستمدارانه به خود بگيرد؛ همان شايعه يي که از حضور جاسوس احتمالي استقلال در تمرينات روزهاي آتي تيم اصفهاني حکايت دارد؛ «الان در اکثر کشورهاي دنيا تيم ها همديگر را مي شناسند و در اين مورد حساسيت ويژه يي وجود ندارد.

از جاسوس استقلال که من اسمش را آناليزور مي گذارم دعوت مي کنم به اصفهان بيايد تا از او پذيرايي هم بکنيم.»قلعه نويي در مورد آخرين وضعيت تيم خودش هم مي گويد؛ «در شرايط فعلي نگراني خاصي نداريم. فقط دو سه بازيکن ما از جمله محرم نويدکيا مصدوم هستند و تيم پزشکي سپاهان قول داده او را براي ديدار با استقلال آماده کند. شايد محرم بتواند 45 دقيقه به ما کمک کند.»قلعه نويي با تاييد لغو سفر به مشهد و بازي دوستانه مقابل ابومسلم به دليل مشکلات پروازي و ترس به وجود آمده پس از سقوط دو هواپيما در مورد تورنمنت چهارجانبه تهران مي گويد؛ «ما سه شنبه به تهران مي آييم تا در تورنمنت چهارجانبه تهران شرکت کنيم. قرار است دو بازي نسبتاً سنگين برگزار کنيم و نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسيم.»او در مورد تيم هاي شرکت کننده در تورنمنت تهران مي گويد؛ «به ما گفته اند به غير از سپاهان، سه تيم پرسپوليس، تراکتورسازي و مس کرمان در اين تورنمنت حضور خواهند داشت و اطلاعات جديد ديگري نداريم.»قلعه نويي سپس به سراغ موضوع ابراهيم توره و هادي عقيلي دو بازيکن تيمش مي رود که در روزهاي اخير شايعات زيادي پيرامون آنها و جدايي احتمالي شان از سپاهان مطرح بود. او در مورد توره که گفته مي شد با يک تيم دسته دومي حاضر در ليگ هاي اروپايي قرارداد بسته و ديگر به ايران نمي آيد، مي گويد؛ «اين طور که شنيده ام قرار است توره فردا به باشگاه بيايد. باشگاه با او جلسه خواهد گذاشت و در مورد غيبت هاي او تصميم نهايي را خواهد گرفت. نبايد قصاص قبل از جنايت کنيم، شايد توره مشکلاتي داشته و از ديد خودش غيبت هايش موجه بوده است.»اما موضوع هادي عقيلي کاملاً متفاوت است. اين بازيکن که با پيشنهاد فرايبورگ آلمان روبه رو شده، ممکن است تصميم به ترک سپاهان بگيرد. قلعه نويي با تاييد پيشنهاد باشگاه آلماني به مدافع ملي پوش سپاهان در مورد احتمال جدايي هادي عقيلي مي گويد؛ «زماني که در فصل نقل و انتقالات شروع به جذب بازيکن کرديم خيلي ها از ما ايراد گرفتند، ولي ما به اين فکر مي کرديم که شايد بازيکن هاي ما مصدوم شوند يا قصد جدايي از سپاهان را داشته باشند. به همين دليل بازيکن گرفتيم تا دست مان خالي نباشد. هادي عقيلي فوتباليست بسيار خوبي است و به طور حتم از رفتنش هم من و هم سپاهان ضرر مي کنيم اما اگر رفتن به آلمان به نفع خودش و باشگاه سپاهان باشد، هيچ مخالفتي با جدايي اين بازيکن نخواهم داشت.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016