یکشنبه 18 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عادل فردوسي پور: 90 بدون كوچكترين تغييري اجرا خواهد شد، ايسنا

عادل فردوسي پور از پخش برنامه 90 از حدود يك ماه آينده خبر داد.

مجري و تهيه كننده برنامه ورزشي 90 در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره زمان پخش اين برنامه گفت: با توجه به اين كه يك دهه از عمر برنامه 90 مي‌گذشت اين نياز احساس مي‌شد كه تغييراتي در ساختار و فرم برنامه انجام گيرد، به همين دليل و با توجه به اين كه اين فرآيند زمان‌بر بود در گفت‌وگويي كه با مديران شبكه سوم انجام دادم پيشنهاد كردم كه برنامه جانشيني در اين مدت ارائه شود كه مورد موافقت قرار نگرفت و قرار شد برنامه 90 در اين فصل هم پخش شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در پاسخ به اين پرسش كه زمان دقيق آغاز برنامه نود چه زماني است؟ گفت: انجام كارهاي مقدماتي زمانبر است و همكاران ما در حال فراهم كردن اين مقدمات هستند و به محض اينكه اين شرايط مهيا شود برنامه پخش خواهد شد كه فكر مي‌كنم حدود يك ماه ديگر اين اتفاق بيفتد.

فردوسي پور در پاسخ به اين پرسش كه گفته مي‌شود فشارهايي براي حذف يا تعديل برخي بخش‌هاي برنامه 90 بر روي شما وجود داشت، گفت: شخصا معتقدم اگر برنامه 90 شفافيت و صراحتش را از دست بدهد، همان بهتر كه پخش نشود. چرا كه مخاطب ميليوني 90 به خاطر همين رويكرد جذب برنامه شده‌اند. با اين حال من وجود فشار براي حذف يا تعديل برخي بخش‌هاي برنامه را تكذيب مي‌كنم. سال گذشته برخي فشارها وجود داشت كه همه در جريان آن هستند اما اميدوارم به خاطر تعهدي كه به مردم دارم بتوانم تا مادامي كه شرايط لازم وجود دارد از حق و حقانيت دفاع كنم.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا به برنامه 90 آيتم‌هاي جديدي اضافه خواهد شد يا خير، گفت: به دليل اينكه انجام تغييرات زمان‌بر است، در شروع تغيير خاصي نخواهيم داشت اما با گذشت زمان بخش‌هاي جديدي به برنامه اضافه خواهد شد.

فردوسي‌پور در پاسخ به اين پرسش كه پخش برنامه‌اي موازي با 90 كه در آن بحث‌هاي كارشناسي داوري و فني مطرح مي‌شود آيا دلزدگي در مردم ايجاد نمي‌كند؟ گفت: برنامه 90 دو سال است كه كارشناسي فني ندارد اما با هماهنگي‌هاي انجام شده به محض شروع برنامه 90 بحث كارشناسي داوري از برنامه‌اي كه در حال حاضر در شبكه سوم پخش مي‌شود به برنامه 90 انتقال داده مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016