پنجشنبه 5 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو شرط اصلی AFC برای تجدید 4 سهیمه ایران در لیگ قهرمانان، مهر

رئیس سازمان لیگ برتر از تعیین دو شرط اساسی کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا برای تجدید 4 سهمیه ایران در فصل جدید این مسابقات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بنابراعلام عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برتر، کمیته لیگ حرفه ای باشگاههای آسیا علاوه برمشخص کردن 10شاخص اصلی برای کسب سهمیه بندی حضور در لیگ قهرمانان آسیا بر روی دو شاخص اصلی جهت کسب 340 امتیاز و تکرار 4 سهمیه این مسابقات تاکید کرده است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عزیزمحمدی اظهار داشت: استاندارد سازی ورزشگاههای میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و تجاری بودن باشگاهها دو شاخص اصلی برای باشگاههای کشورمان محسوب می شود که باشگاهها باید درجهت دستیابی به این شاخص ها به برنامه ریزی بپردازند.

رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: نمایندگان AFC درحد فاصل اوایل مهرماه تا اواخر آذرماه برای بازدید از امکانات باشگاه‌ها و ورزشگاههای کشورمان به ایران می آیند تا موارد اعلام شده در فرم‌ها را با شرایط موجود تطبیق دهند.

وی تصریح کرد: از تمام باشگاه‌ها می خواهم ضمن حل مشکلات ورزشگاه‌ها از نظر استانداردهای مورد نظرAFC ، اساسنامه‌های تجاری خود را با شاخص های مدنظرنمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا تطبیق دهند تا در زمان بازدید، با مشکل خاصی روبرو نشویم.

محمدی در پایان ابراز امیداوری کرد با همراهی وهمکاری باشگاهها در دستیابی به خواسته های AFC کشورمان بتواند 4 سهمیه خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تکرار کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016