سه شنبه 10 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکست سنگين تيم ملی فوتبال ايران مقابل بحرين، ايرنا

تهران - تيم ملی فوتبال ايران اوايل بامداد سه شنبه بوقت تهران در ديداری دوستانه مقابل بحرين تن به شکستی سنگين داد.

اين ديدار تدارکاتی در منامه مرکز بحرين برگزار شد که با برتری ۴ بر ۲ تيم ميزبان همراه بود .
تيم بحرين که به مرحله پلی اف مسابقات مقدماتی جام جهانی راه يافته ، در اين بازی از ضعف مفرط و ناهماهنگی خط دفاعی تيم ايران سود برد و موفق شد به چهار گل در دقايق ۱۷ ، ۳۲، ۵۳ و ۹۹ ( پنالتی ) دست يابد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فريدون زندی که زننده هر دوگل تيم ايران بود ابتدا در دقيقه ۴۰ از پاس عالی محمد رضا خلعتبری سود برد و گل نخست تيم ميهمان را رقم زد و سپس در دقيقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی برای بار دوم دروازه بحرين را فتح کرد .
تيم ملی فوتبال ايران که با سيمايی تازه و ترکيبی تقريبا دگرگون به ميدان امده بود ، باز هم در قلب دفاعی انسجام لازم را نداشت و در اين راستا " هادی عقيلی " بارها در مصاف با مهاجمان سرعتی بحرين کم اورد .
اين نقطه تاريک ، پاشنه آشيل تيم ايران در مسابقات مقدماتی جام جهانی به شمار می رفت و يکی از بارزترين ضعف هايی بود که به چشم می آمد و متاسفانه بايد اعتراف کرد که هنوز هم از چهره تيم ملی ما رخت برنبسته است .
البته " وحيد طالب لو " سنگربان ايران نيز در دريافت حداقل دو گل بحرين ، مقصر بود و در مجموع نتوانست انتظارات را برآورده کند .
تيم ملی فوتبال ايران که از گردونه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ خارج شده ، با هدايت " افشين قطبی "خود را برای حضور در پيکارهای مقدماتی جام ملتهای‌ آسيا اماده می کند .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016