یکشنبه 8 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی واليبال ايران به رقابت های جهانی راه يافت، ايلنا

تيم ملی ايران هم که مقابل کره‎جنوبی و قزاقستان به برتری دست يافته و نتيجه ديدار مقابل ژاپن را هم واگذار کرده بود با يک امتياز کمتر به عنوان تيم دوم معرفی شد تا به مسابقات جهانی راه يابد.

تيم ملی واليبال ايران برای چهارمين بار سهميه حضور در پيکارهای جهانی را به دست آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا ، در آخرين ديدار رقابت‌های گزينشی مسابقات واليبال جهانی ۲۰۱۰ ايتاليا و از گروه H آسيا تيم ملی ژاپن در سالن "پارک آره‌نا" کوماکی و در حضور تماشاگران خودی موفق به شکست کره‎جنوبی شد تا علاوه بر صدرنشينی در اين گروه موجب قرارگرفتن تيم ملی واليبال ايران در رده دوم گروه و راهيابی شاگردان معدنی به پيکارهای جهانی شود.

ژاپنی‎ها در سه گيم متوالی و با نتايج (۲۵ بر ۲۳)، (۲۵ بر ۱۶) و(۲۵ بر ۲۲) کره‎جنوبی را مغلوب کردند. با رقم خوردن اين نتيجه تيم ملی واليبال ژاپن با ۶ امتياز و بدون باخت در صدر گروه قرار گرفت. تيم ملی ايران هم که مقابل کره‎جنوبی و قزاقستان به برتری دست يافته و نتيجه ديدار مقابل ژاپن را هم واگذار کرده بود با يک امتياز کمتر به عنوان تيم دوم معرفی شد تا تيم‎های کره‎جنوبی (۴ امتياز) و قزاقستان (۳ امتياز) در رده‏های سوم و چهارم قرار گيرند.

در پايان اين رقابت‌ها که از ۶ شهريورماه در ژاپن آغاز شد، تيم‌های ايران و ژاپن دو سهميه باقيمانده آسيا برای حضور در پيکارهای جهانی ۲۰۱۰ ايتاليا را به دست آوردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016