یکشنبه 15 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تساوی اميد بخش تيم ملی فوتبال در تاشکند، عملکرد بهتر با لژيونرها، مهر

تيم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست تحقير آميز مقابل تيم ملی بحرين، شنبه شب در ديداری تدارکاتی مقابل تيم ملی ازبکستان به يک تساوی اميد بخش و روحيه ساز دست يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای مسابقات مقدماتی جام ملتهای ۲۰۱۱ قطر و ديدار ۲۳ آبان مقابل تيم ملی فوتبال اردن آماده می کند ، شامگاه شنبه در ديداری دوستانه مقابل تيم ملی ازبکستان به تساوی بدون گل دست يافت .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که به قضاوت "راوشان ايرماتوف " داور ازبکستانی و در حضور ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه تاشکند برگزار شد ، دو تيم عليرغم ارائه يک بازی پربرخورد و درگيرانه نتوانستند قفل دروازه ها را باز کنند.

تيم ازبکستان که در نيمه اول با اخراج "اوديل احمدوف" ۱۰ نفره بازی می کرد در نيمه دوم با احتياط بيشتری حملات خود را روی دروازه ايران طراحی کرد و در مجموع رحمتی در درون دروازه روز آرامی را پشت سر گذاشت .

در مقابل افشين قطبی با به ميدان فرستادن آرش برهانی و مجتبی زارع فشار حملات خود را بر خط ميانی و دفاع ازبکستان افزايش داد تا از سرعت برهانی در کنار حرکات تکنيکی شجاعی برای رسيدن به دروازه ازبکستان بهره بگيرد.

تيم ملی در نيمه دوم با وجود دوندگی و حرکت از کناره ها به دليل تمرکز مدافعين ازبکستان و نداشتن قدرت تمام کنندگی ، کمتر در عبور از دفاع پرتعداد تيم ميزبان و ايجاد فرصتهای گلزنی موفق بود .

در اين نيمه هرچند گردش توپ در اکثر دقايق اين ديدار در اختيار بازيکنان تيم ملی بود ولی حملات تيم ملی ضرب لازم برای رسيدن به دروازه حريف را نداشت .

در اواسط اين نيمه مجتبی زارع نيز با دريافت کارت قرمز از سوی داور از زمين مسابقه اخراج شد تا دو تيم در تعداد بازيکنان اخراجی نيز با يکديگر برابر شوند.

تيم ملی در دقايق پايانی اين ديدار فوتبال روانتری را به نمايش گذاشت و نشان داد حضور بازيکنان لژيونر تاثير بسزايی در روند کلی بازی تيم ملی دارد و غيبت اين نفرات نظير ديدار با بحرين ، تيم ملی را بسيار آسيب پذير و شکننده می کند.

ملی پوشان ايران با کسب نتيجه تساوی درخاک ازبکستان به يک نتيجه اميد بخش برای روزهای آينده دست يافتند تا شکست تلخ منامه را تاحدودی درخاطره ها کمرنگ کنند و با اميدواری بيشتری به دنبال روزهای بهتری برای فوتبال کشور باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016