جمعه 13 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بحرين - عربستان؛ جدال اول برای آخرين بليت آسيايی آفريقای جنوبی، مهر

ديدار رفت از مرحله پلی‌آف مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی در قاره آسيا شنبه شب بين دو تيم بحرين و عربستان برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه ۴ تيم استراليا، ژاپن، کره جنوبی و کره شمالی با کسب امتيازات لازم بصورت مستقيم از قاره آسيا به جام جهانی صعود کردند، دو تيم بحرين و عربستان نيز به عنوان تيم‌های سوم گروه‌های دوگانه اين فرصت را يافتند تا در مرحله شانس مجدد برای کسب بليت آفريقای جنوبی تلاش کنند.

براساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسيون جهانی فوتبال دو تيم طی هفته جاری دو ديدار رفت و برگشت را به ترتيب در منامه و رياض برگزار می کنند تا از دل رقابت آنها تيم پنجم آسيا برای تقابل با تيم برتر قاره اقيانوسيه انتخاب شود که در نهايت تيم سی و دوم جام جهانی ۲۰۱۰ خواهد بود.

بحرين که روزی برای صعود عربستان به جام جهانی می جنگيد شنبه شب مقابل اين تيم می ايستد تا شايد برای اولين بار حضور در جام جهانی را تجربه کند. اين بازی از ساعت ۲۲ در ورزشگاه ملی منامه به ميزبانی سرخپوشان بحرينی برگزار خواهد شد. اين تيم که با برتری ۴ بر۲ مقابل تيم ملی فوتبال کشورمان روحيه‌ای مضاعف يافته است، به بازی شنبه شب نگاه ويژه‌ای دارد تا شايد با کسب نتيجه لازم با خاطری آسوده در بازی برگشت که روز چهارشنبه ۱۸ شهريورماه در رياض برگزار می شود به ميدان برود.

- برنامه ديدارهای مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ در قاره آسيا به شرح زير است:

ديدار رفت
شنبه - ۱۴/۶/۸۸
* بحرين - عربستان، ساعت ۲۲، ورزشگاه ملی شهر منامه

ديدار برگشت
چهارشنبه - ۱۸/۶/۸۸
* عربستان - بحرين، ساعت ۲۳، ورزشگاه ملک فهد شهر رياض


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016