سه شنبه 17 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته‌ پنجم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال: تساوی پرسپوليس، برتری آبی‌ها و صدرنشينی سپاسی، ايسنا

استقلال ـ سايپا؛ ديداری که دوشنبه آغاز و سه‌شنبه به پايان رسيد!
هفته‌ی پنجم رقابت‌های ليگ برتر دوشنبه شب با انجام شش ديدار به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه‌ی رقابت‌های ليگ برتر در هفته‌ی پنجم شش ديدار به انجام رسيد که در يکی از مهمترين اين ديدارها تيم فوتبال استقلال تهران موفق شد برابر سايپا به پيروزی دست يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استقلال اين ديدار را با نتيجه‌ی دو بر يک به پايان رساند. گل دقيقه‌ی ۹۴ آرش برهانی به استقلال کمک کرد تا بتواند با کسب سه امتياز در جمع تيم‌های ۱۱ امتيازی ليگ برتر قرار گيرد. اين بازی خاص‌ترين بازی تاريخ فوتبال ايران بود. ديداری که دوشنبه آغاز شد و سه‌شنبه به پايان رسيد. با اين حال حضور حدود ۴۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی شب ويژه‌ای را در فوتبال ايران رقم زد.

ابراهيم شکوری گل اول استقلال تهران و ابراهيم صادقی تک گل تيم سايپا را به ثمر رساندند.

پرسپوليس يکی ديگر از تيم‌های صدرنشين جدول نيز دوشنبه شب برابر ذوب‌آهن، يکی از مدعيان جدی کسب عنوان قهرمانی به تساوی رسيد. اين ديدار با نتيجه‌ی يک بر يک به پايان رسيد.

اما، نتيجه‌ای که مقاومت سپاسی کسب کرد از همه خيره کننده‌تر بود. مقاومت سپاسی که تا هفته‌ی چهارم در جمع مدعيان قرار داشت، اين بار هم توانست برابر يکی ديگر از تيم‌های ليگ برتری به پيروزی دست يابد. تيم شيرازی با بازيکنان بی‌نام و نشان خود با نتيجه‌ی چهار بر صفر ملوان بندرانزلی را شکست داد و به صدو جدول رسيد.

اما، استيل‌آذين با نتيجه‌ی يک بر يک برابر راه‌آهن متوقف شد.

فولاد اهواز و سپاهان در يکی ديگر از ديدارهای مهم اين هفته به تساوی صفر بر صفر رسيدند. پيکان قزوين هم موفق شد با يک گل تراکتورسازی تبريز را در بازی بدون تماشاگر از پيش‌رو بردارد.

اما، تنها پيروز ميهمان در هفته‌ی پنجم، مس کرمان بود که موفق شد برابر صبا با نتيجه‌ی سه بر يک به پيروزی دست يابد تا با اين نتيجه به اوضاع خود در جدول سروسامان دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016