جمعه 3 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته هشتم ليگ برتر فوتبال: ذوب‌آهن در همدان متوقف شد، مهر

تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خانه پاس همدان متوقف شد و فاصله‌اش با صدر جدول به ۳ امتياز رسيد.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های پاس همدان و ذوب آهن اصفهان در دومين ديدار از هفته هشتم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه قدس همدان مقابل هم صف آرايی کردند. اين ديدار که در حضور بيش از ۳ هزار تماشاگر همدانی برگزار شد در پايان به نتيجه تساوی يک بريک انجاميد.

ذوب‌آهن که يکی از بالانشينان جدول رده‌بندی ليگ برتر است با هدف پيروزی به مصاف تيم هفدهم جدول آمده بود و با بازی تهاجمی خود توانست در دقيقه ۱۸ توسط قاسم حدادی‌فر به گل برتری دست يابد. به دنبال اين گل پاسی‌ها حملات زيادی روی دروازه ذوب‌آهن داشتند اما نتوانستند دروازه ميهمان اصفهانی خود را باز کنند و نيمه اول با برتری يک برصفر ذوب آهن به اتمام رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه دوم پاس با حملاتی بيشتر به دنبال جبران شکست ۴۵ دقيقه اول بود تا اينکه در دقيقه ۶۵ توسط مهرداد کريميان به گل تساوی رسيد. هافبک جوان پاس پس از آنکه شهاب گردان ارسال وريا غفوری را بصورت ناقص دفع کرد، توپ سرگردان در محوطه جريمه ذوب آهن را به تور دروازه اين تيم چسباند.

شاگردان عليرضا منصوريان پس از به ثمر رساندن گل تساوی حملات زيادی روی دروازه ذوب آهن داشتند اما نتوانستند مقابل دفاع فشرده تيم ميهمان راه به جايی ببرند و در نهايت به نتيجه تساوی يک بريک رضايت دادند.

تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان با توقف در ديدار مقابل پاس همدان ۱۵ امتيازی شد و کماکان در رده سوم جدول ۱۸ تيمی ليگ برتر باقی ماند. پاس همدان نيز با يک امتياز ديدار امروز ۵ امتيازی شد و به مکان پانزدهم جدول رده بندی صعود کرد. اين تيم در پايان هفته هفتم در انتهای جدول رده بندی ليگ برتر جای داشت.

قضاوت ديدار پاس همدان - ذوب آهن برعهده هدايت ممبينی بود. او در اين بازی به روزبه شاه علی‌دوست از تيم پاس همدان و قاسم حدادی‌فر، محمد منصوری و شهاب گردان از تيم ذوب آهن اصفهان کارت زرد نشان داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016