سه شنبه 28 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حشمت مهاجرانی: هشدار مردم در باره کيفيت ليگ را جدی بگيريم، ليگ ما يک پديده هم ندارد، ايلنا

وی رای ۷۳ درصدی مردم در باره کيفيت پايين ليگ برتر به نسبت گذشته را هشداری جدی به برنامه ريزان فوتبال ايران دانست و گفت: اين هشدار را بايد جدی بگيريم و به فکر راه حل باشيم.


ايلنا: هنوز ليگ فوتبال ايران متکی به تک ستاره‌هايی است که از قبل در اين فوتبال مانده و دارند در تيم‌هايشان ايفای نقش می‌کنند و باعث هيجان بيشتر اين رشته ورزشی شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حشمت مهاجرانی مديرفنی تيم استيل آذين علاوه بر مطلب بالا به ايلنا گفت:‌متاسفانه کيفيت ليگ فدای کميت آن شده است و به همين دليل هم می‌بينيم با آنکه ۱۲ هفته از ليگ گذشته است، هنوز ليگ نتوانسته است پديده‌ای را به فوتبال ايران معرفی کند که اين اصلا چيز خوبی نيست.
مهاجرانی گفت: با نگاهی به نتايج هفته‌های اخير ليگ می‌توان اين حقيقت را باور کرد که تيم‌هايی که به لحاظ دارا بودن بازيکنان با تجربه و کليدی شرايط بهتری را داشته‌اند، در کسب موفقيت هم بهتر عمل کرده‌اند.
مديرفنی تيم استيل آذين درباره حضور افشين قطبی و دستيارانش بر سر بازی‌های ليگ گفت: اين حضور قطعا باعث بالا رفتن انگيزه در نزد بازيکنان خواهد شد، چرا که وقتی بازيکنان بدانند که تلاش آنها مورد توجه قرار می‌گيرد آنگاه تلاش خود را دوچندان خواهند کرد تا شانس خود را برای حضور در تيم ملی بيازمايند.
مهاجرانی درباره مشکلات روز تيمش در ليگ گفت: مشکل خاصی نبوده و نيست. اما اين واقعيت وجود دارد که ما در کار دفاع و در درون دروازه تيم خود با مشکلاتی روبرو بوده‌ايم که در صدد رفع آن هستيم.
مديرفنی تيم استيل آذين گفت: داود فنايی در حال حاضر مشغول تمرين با بازيکنان تيم ما می‌باشد و من اميدوارم که او هر چه زود به مرز آمادگی مطلوب رسيده و بتواند به مجموعه تيم ما کمک کند!
وی رای ۷۳ درصدی مردم در باره کيفيت پايين ليگ برتر به نسبت گذشته را هشداری جدی به برنامه ريزان فوتبال ايران دانست و گفت: اين هشدار را بايد جدی بگيريم و به فکر راه حل باشيم ضمن اينکه به مردم فهيم هم بايد اعتماد کنيم که بهتر از هر کارشناسی مسائل فوتبال را تجزيه و تحليل می کنند همان مردمی که با نظرات خود در برنامه چند هفته پيش نود باعث تغييراتی اساسی در باشگاه مردمی پرسپوليس شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016