سه شنبه 14 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته دهم ليگ برتر فوتبال: پيروزی پرگل پرسپوليس بر مقاومت، صبا از سد شاهين گذشت، ايسنا

تيم فوتبال پرسپوليس تهران به يک پيروزی پرگل در هفته دهم رقابت‌های ليگ برتر دست يافت.

به گزارش ايسنا، در ادامه رقابت‌های هفته دهم ليگ برتر، عصر امروز تيم فوتبال پرسپوليس تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف مقاومت سپاسی شيراز رفت و با نتيجه ۴ بر۲ مقابل حريف خود به پيروزی رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کريم باقری در دقيقه ۱۲،‌ هادی نوروزی در دقيقه ۵۴،‌ ميثم بائو در دقيقه ۸۰ و هوار ملامحمد در دقيقه ۸۵ چهار گل تيم پرسپوليس تهران را به ثمر رساند. بهنام افشه در دقيقه ۸۸ و نظری در دقيقه ۲+۹۰ گل‌های تيم مقاومت را به ثمر رساندند.

اين نخستين شکست مقاومت بود.

در ديگر ديدار امروز تيم صبای قم با نتيجه ۴ بر صفر از سد شاهين پارس جنوبی گذشت. فضلی در دقيقه ۶ و ۹۰، محمد رضايی در دقيقه ۲۳ و حقی در دقيقه ۳۱ (پنالتی) گل‌های تيم صبا را به ثمر رساندند.

چهار ديدار ديگر نيز امروز برگزار شد که طی آن ديدار تيم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان با نتيجه صفر بر صفر به پايان رسيد. ابومسلم با نتيجه يک بر يک برابر فولاد خوزستان متوقف شد. پاس همدان با نتيجه يک بر صفر از راه‌آهن شهرری شکست خورد و به دنبال اين شکست عليرضا منصوريان از سمت خود استعفا کرد. تراکتورسازی تبريز نيز در خانه با نتيجه ۲ بر يک مغلوب سايپای کرج شد.

فردا سه ديدار ديگر باقی مانده اين هفته برگزار می‌شود که طی آن در ساعت ۱۴:۱۵ استيل آذين با ملوان بندرانزلی روبرو می‌شود. در ساعت ۱۷ استقلال اهواز با پيکان ديدار می‌کند و در ساعت ۱۷:۵ مس کرمان با استقلال تهران ديدار می‌کند.

پرسپوليس تهران با اين پيروزی با ۱۵ امتياز به مکان ششم جدول رده‌بندی صعود کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016