سه شنبه 5 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جدال صعود: ديدار چهارشنبه تيم های ملی فوتبال نوجوانان ايران و کلمبيا در جام جهانی، ايسنا

صادقيان: با آرامش بيشتری بازی خواهيم کرد
سرمربی کلمبيا: ايران حريف بسيار سرسختی است

دو تيم پيروز روز نخست رقابت‌های گروه سوم جام جهانی نوجوانان در شرايطی رودرروی هم قرار می‌گيرند که پيروزی هر يک از اين دو در ديدار چهارشنبه می‌تواند صعود آن تيم را به مرحله‌ی حذفی قطعی کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ايران و کلمبيا دو تيم پيروز گروه سوم هستند که در روز نخست برابر گامبيا و هلند به پيروزی رسيدند و در صدر گروه قرار گرفتند. اگر هر يک از اين دو بتوانند در بازی چهارشنبه به سه امتياز برسند، صعودشان تاحدود بسيار زيادی به مرحله‌ی حذفی قطعی خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




برخلاف بازی گذشته که ايران با تيم فيزيکی گامبيا مصاف داشت نوجوانان ملی‌پوش ايران بايد چهارشنبه عصر رودرروی تيمی قرار گيرند که اساس تيمش بازی تکنيکی بازيکنانش است. همين اصل بود که توانست از کلمبيا در بازی يک‌شنبه برابر هلند يک تيم پيروز بسازد.

راميرو ويافارا، سرمربی تيم ملی کلمبيا درباره‌ی ايران به سايت فيفا می‌گويد: «می‌دانيم که ايران حريف بسيار مشکلی است. آنها بازيکنان بسيار خوبی در تمام مناطق زمين دارند و اين اتفاقی نبود که ايران قهرمان آسيا شد. ما برای آنها احترام زيادی قائليم و به خوبی آماده‌ی اين بازی شديم و تلاش‌مان اين است که بتوانيم در اين بازی پيروز شويم.»

از سوی ديگر "پيام صادقيان" کاپيتان و ستاره‌ی تيم ايران در بازی برابر گامبيا درباره‌ی ديدار چهارشنبه‌ مقابل کلمبيا می‌گويد: «در بازی نخست ما تحت فشار زيادی بوديم و بازی در جام جهانی فشار زيادی را روی ما وارد کرد. اطمينان دارم که در ديدار برابر کلمبيا آرامش بيشتری خواهيم داشت و موقعيت‌های بيشتری را برای گلزنی به دست خواهيم آورد و گل‌های بيشتری را نسبت به بازی با کلمبيا به ثمر خواهيم رساند.»

ديدار ايران و کلمبيا ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود. پيش از اين بازی دو تيم هلند و گامبيا هم به مصاف هم می‌روند که در صورت ثبت نتيجه تساوی يا شکست هلند و پيروزی ايران برابر کلمبيا صعود ايران به مرحله حذفی قطعی می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016