سه شنبه 5 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صحبت های کرانچار و کمالوند، سرمربيان پرسپوليس و تراکتورسازی تبريز پس از پيروزی پرسپوليس در اين ديدار، ايسنا

کرانچار:
روند رو به رشدی داريم
با نتيجه می‌توان هدف را توجيه کرد
امروز فوتبال به معنای واقعی خودش را نشان داد

زلاتکو کرانچار گفت: در فرصت‌های آينده از بازيکنانی که کمتر بازی کرد‌ه‌اند استفاده خواهم کرد.

به گزارش ايسنا؛ سرمربی پرسپوليس پس از پيروزی دو بر يک تيمش برابر تراکتورسازی تبريز در نشست خبری گفت: اظهار نظر دقيق در مورد اين بازی به آناليز کامل نياز دارد که با توجه به موقعيت کم که الان در اختيار دارم امکان اين کار نيست.

وی با تبريک به دو تيم به خاطر بازی زيبا و هجومی گفت: تراکتورسازی برای برنده شدن به تهران آمده بود و واقعا بسيار زيبا بازی کرد. تراکتور در نيمه اول بسيار بهتر از ما بازی کرد و علی‌رغم فرصت‌های زيادی که داشت، نتوانست از آن‌ها برای گل استفاده کند اما بر عکس، نيمه دوم پرسپوليس هجومی تر و بهتر از تراکتورسازی ظاهر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت: با توجه به تعويض‌هايی که در نيمه دوم انجام شد، بازيکنان جايگزين توانستند باعث بهبود کيفيت بازی شوند که نهايت به پيروزی ما منجر شد.

کرانچار با تشکر از هواداران دو تيم و تشويق‌های بسيار زياد آنها گفت: از نگاه فوتبال که می‌تواند صحنه‌های زيبايی را خلق کند، فرصت‌های بسيار زيادی برای دو تيم ايجاد شد که می‌توانست نتيجه بازی را برای هر دو تيم تغيير دهد. امروز فوتبال به معنای واقعی خودش را نشان داد.

سرمربی پرسپوليس درخصوص فراز و فرود عملکرد برخی از بازيکنان پرسپوليس گفت: در دو سه بازی اخير که روند رو به رشدی را در نحوه‌ی بازی بازيکنان شاهد بوديم اگر غير از اين بود، نتيجه بازی به گونه‌ای ديگر رقم می‌خورد. در فوتبال مهم‌ترين چيز نتيجه است که می‌توان به وسيله آن هدف را توجيه کرد.

کرانچار با بيان اينکه بازيکنان پرسپوليس اکنون در اوج آمادگی هستند، گفت: در فرصت‌هايی که در اختيار دارم، از بازيکنانی که کمتر اجازه حضور در ميدان را پيدا می‌کنند استفاده خواهم کرد. هنوز بايد کارهايی انجام شود. تا بازيکنانی که سطح‌شان پايين‌تر از بازيکنان آماده است، به نحو مطلوب رشد کنند.

کرانچار تاکيد کرد: امروز سه چهار بازيکن کليدی خود را به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم اما بازيکنان جايگزين در حد بازيکنان اصلی ظاهر شدند.

سرمربی پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا موافق جدايی اشپيتيم آرفی از پرسپوليس است گفت: آرفی مدتی است که به دليل مصدوميت نمی‌تواند پرسپوليس را همراهی کند و بايد دوره درمان خود را سپری کند. با توجه به تجربه‌ای که هر بازيکن دارد يک سری خاصيت‌ها را داراست که بايد از آنها استفاده کرد. در مورد ماندن يا نماندن بازيکن در تيم مسوولان باشگاه بايد تصميم بگيرند که من هم تابع تصميمات آنها هستم.

***

کمالوند:
تراکتور فقط نتيجه را واگذار کرد
قول می‌دهم تراکتورسازی در ليگ برتر بماند
در شان مربی نيست که با بازيکن در رسانه‌ها درگير شود

فراز کمالوند گفت: تراکتورسازی بسيار بهتر از پرسپوليس بازی کرد و مستحق پيروزی بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) سرمربی تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز پس از شکست ۲ بر يک تيمش برابر پرسپوليس گفت: بازيکنانم در اين ديدار بسيار عالی ظاهر شدند و بهتر از پرسپوليس بازی کرديم بر طبق آمار در نيمه‌های اول و دوم بازی اکثر دقايق توپ در اختيار تيم ما بود اما فقط نتيجه را واگذار کرديم.

کمالوند با بيان اينکه بسياری از بازيکنان ما برای نخستين بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند گفت: بيشتر بازيکنان ما سال گذشته در ليگ دسته يک بازی می‌کردند و به نظرم تاکنون کمتر تيمی توانسته در استاديوم آزادی برای پرسپوليس مشکل درست کند. تيم ما موقعيت‌های بسياری را به دست آورد اما نتوانست از آنها استفاده کند. عادت ندارم که کاسه کوزه‌ها را بر سر بازيکنان بشکنم اما رودباريان امروز در روز خوب خود نبود و در دو صحنه که نصيب پرسپوليس شد، ضعيف ظاهر شد و ما گل را دريافت کرديم.

کمالوند اظهار کرد: برای اولين بار بود که تيمی شهرستانی ۴۰ ، ۵۰ درصد جايگاه هواداران ورزشگاه آزادی را به خود اختصاص می‌داد.

سرمربی تراکتورسازی با بيان اينکه گل‌های بدی خورديم گفت: تصميم گرفته‌ام که در مورد داوری صحبت نکنم چون با توجه به هواداران زياد تيم تراکتورسازی تبعات بدی خواهد داشت اما در بازی‌های گذشته و همچنين اين بازی تصميمات بدی به ضرر ما گرفته شد.

کمالوند با بيان اينکه تراکتورسازی پس از ۹ سال صعود به ليگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته است گفت: مشکلات بدنی باعث شد که بازی خوبی رادر نيمه دوم از تيم تراکتورسازی شاهد نباشيم. همچنين بايد يادآور شوم که بازيکن هم‌ترازی در اختيار ندارم و فشار زيادی بر روی بازيکنان اصلی وارد می‌شود. ما عملا با ۱۴ ،‌ ۱۵ بازيکن بازی می‌کنيم. به غير از دنی اولروم که سابقه بازی در ليگ برتر را دارد ابراهيمی و محبی برای اولين بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند.

کمالوند گفت: سال گذشته قول دادم که تراکتورسازی را به ليگ برتر بياورم امسال نيز قول می‌دهم تراکتورسازی در ليگ برتر بماند. سال آينده با جذب ۵ ، ۶ بازيکن ليگ برتری از مدعيان ليگ خواهيم بود.

کمالوند در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص اختلافش با حسين کعبی و علی کريمی گفت: من نمی‌دانم چرا اتفاقات بعد از بازی با استيل آذين را به من ربط می‌دهند. داور حسين کعبی را اخراج کرد و شخص حميد استيلی نيز اعلام کرد که حرف‌هايی را از زبان کعبی شنيده است. من اصلا حرفی در مورد کريمی نزدم کريمی يکی از بهترين بازيکنان فوتبال ماست و احترام خاصی برای او قائلم در شان مربی نيست که با بازيکن در رسانه‌ها درگير شود و ان‌شاءالله از اين به بعد مشکلی بين من و کريمی نخواهد بود.

سرمربی تراکتورسازی در پايان با رد ايجاد هر گونه مشکلی از سوی تماشاگران تراکتورسازی برای حسين کعبی و علی کريمی گفت: فرهنگ تماشاگران تراکتورسازی بسيار بالاست و هيچ نگرانی نداشته باشيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016