پنجشنبه 7 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام جهانی فوتبال نوجوانان: تساوی تيم ملی نوجوانان ايران و کلمبيا در بازی سه ساعته، شاگردان دوستی در صدر، مهر

تيم فوتبال نوجوانان کشورمان در دومين ديدار خود در مسابقات جام جهانی که در نيجريه برگزار می شود، برابر تيم کلمبيا به تساوی صفر بر صفر دست يافت تا کارش برای صعود به مرحله بعد اين رقابتها به ديدار با هلند کشيده شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به نيجريه، در اين ديدار که از ساعت ۲۱:۳۰ دقيقه در ورزشگاه اسوئنه شهر کالابار نيجريه برگزار شد، تيم فوتبال نوجوانان کشورمان پس از سه ساعت تلاش و بازی در زمين گل آولد برابر کلمبيا به تساوی بدون گل دست يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين ديدار در شرايطی برگزار شد که بارش باران شديد در شهر کالابار باعث شد در نيمه دوم بازی دو بار قطع شود. ديدار تيم های فوتبال ايران و کلمبيا ساعت ۳۰ دقيقه بامداد روز پنجشنبه با تساوی به پايان رسيد.

تيم نوجوانان کشورمان در اين ديدار خصوصا در نيمه دوم بسيار بهتر از حريف خود بازی کرد و صاحب چند موقعيت گلزنی نيز شد اما زمين پراز آب و ادامه بارندگی شديد در نيجريه اين فرصت را از شاگردان علی دوستی گرفت تا سه امتياز با ارزش اين بازی را از آن خود کنند.

با اين تساوی تيم نوجوانان ايران با ۴ امتياز و تفاضل گل بهتر همچنان در صدر جدول قرار دارند و تيم های کلمبيا و هلند دوم و سوم هستند.

در ديگر ديدار اين گروه که چهارشنبه شب برگزار شد تيم فوتبال نوجوانان هلند با نتيجه ۲ بر يک از سد گامبيا گذشت تا قهرمان قاره آفريقا با دو شکست عملا شانسی برای صعود به مرحله بعد نداشته باشد.

شاگردان علی دوستی که در نخستين ديدار خود در مسابقات جام جهانی برابر گامبيا به پيروزی ۲ بر صفر دست پيدا کرده بودند، در سومين ديدار خود روز شنبه ۹ آبانماه به مصاف تيم فوتبال نوجوانان هلند خواهند رفت.

مسابقات فوتبال جام جهانی زير ۱۷ سال (نوجوانان) جهان در سال ۲۰۰۹ از روز ۲۴ اکتبر (۲ آبان) تا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) در نيجريه برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016