پنجشنبه 7 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دوستی، سرمربی تيم ملی فوتبال نوجوانان: بارندگی برنامه‌های تاکتيکی ما را بهم ريخت، به صعود اميدوار شديم، مهر

سرمربی تيم فوتبال نوجوانان کشورمان با بيان اينکه بارندگی شديد يک اتفاق غير منتظره بود گفت: برای نيمه دوم ديدار با کلمبيا برنامه‌های ويژه‌ای داشتيم تا بتوانيم سه امتياز بازی را از آن خود کنيم اما بارش شديد باران اجازه نداد به هدفمان دست پيدا کنيم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به نيجريه، علی دوستی که در پايان ديدار چهارشنبه شب تيم های فوتبال نوجوانان ايران و کلمبيا در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بيان اينکه از تمام خبرنگاران تشکر می کنم زيرا اگر آنها نباشد فوتبال گرم و ديدنی نيست در خصوص بارندگی شديد در اين ديدار گفت: اين بارندگی برنامه های تاکتيکی ما را به هم ريخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اضافه کرد: ما دو تفکر داشتيم ابتدا کلمبيا را در نيمه اول در زمين خودمان خسته کنيم و پس از آن در نيمه دوم با استفاده از نقاط ضعف شان به برتری دست يابيم. در نيمه اول به اهدافمان رسيدم و اگر بارندگی نبود در نيمه دوم بر بازی سوار شده و در نهايت نتيجه دلخواه را کسب می کرديم.

سرمربی تيم فوتبال زير۱۷ سال کشورمان تصريح کرد: خوب می دانستم کلمبيا تيمی پرقدرت، تکنيکی، سرعتی و تاکتيکی است و ما به يک جنگ تمام عيار خواهيم رفت. اما با آناليز بازيهای گذشته اين تيم به اين نتيجه رسيدم که مانع از انجام برنامه های تاکتيکی کلمبيا شويم و تا لحظاتی که هوا خوب بود به خوبی بازيکنان اين برنامه را اجرا کردند.

علی دوستی مهر خاطرنشان کرد: در مجموع از عملکرد تيم راضی هستم زيرا مقابل يک تيم قدرتمند و در آن شرايط بارندگی شديد کسب امتياز بسيار ارزشمند بود.

دوستی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از وی پرسيد اين نتيجه در نهايت به سود کدام تيم است گفت: اين مساوی بيشتر به سود ما و کلمبيا بود زيرا دامنه صعودمان به مرحله بعد را صددرصد کرد. ضمن اينکه در شرايط صعود گامبيا هم نااميد نيست و می تواند در بازی آخر با کسب پيروزی به مرحله بعد صعود کند.

وی افزود: همه چيز دست خودمان است و در شرايط فعلی حداقل به عنوان تيم دوم يا سوم به مرحله بعد صعود کنيم.

سرمربی تيم فوتبال نوجوانان ايران در پايان گفت: هيچ کس پيش بينی چنين بارانی را نمی کرد و ما هم برای اولين بار شاهد وقفه يک ساعته در زمان مسابقات بوديم ما تجربه چنين بازی را نداشتيم. هم ما و هم کادر فنی کلمبيا به خوبی توانستند تيم خود را به شرايط بازی بازگردانند.

ديدار تيم های فوتبال نوجوانان ايران و کلمبيا چهارشنبه شب در شهر کالابار نيجريه با تساوی بدون گل به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016