شنبه 9 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته پانزدهم ليگ برتر: شکست پرسپوليس برابر ياران علی کريمی،اخراج با پيراهن پرسپوليس! مهر

ديدار تيم های فوتبال پرسپوليس و استيل آذين در شرايطی با پيروزی شاگردان حميد استيلی به پايان رسيد که علی کريمی در دقايق پايانی اين ديدار اخراج شد و پس از خارج کردن پيراهن استيل آذين از تنش، با پيراهن شماره ۸ پرسپوليس راهی رختکن شد!
به گزارش خبرنگار مهر، دومين ديدار از هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاههای کشور از ساعت ۱۶:۳۰ دقيقه امروز(شنبه) به قضاوت مسعود مرادی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پايان تيم فوتبال استيل آذين با نتيجه ۲ بر يک حريف خود را شکست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که با حضور نزديک به ۲۵ هزار تماشاگر برگزار شد، حوار ملا محمد در دقيقه ۱۲ و روی يک ضربه ايستگاهی زيبا دروازه شاگردان حميد استيلی را باز کرد. در ادامه استيل آذين در دقيقه ۳۰ توسط محمد غلامی و روی پاس زيبای علی کريمی به گل تساوی دست يافت.

در نيمه دوم و در شرايطی که پرسپوليس تلاش زيادی برای رسيدن به پيروزی انجام داد، اين استيل آذين بود که در دقيقه ۹۰ بازهم روی پاس علی کريمی و ضربه سر افشين چاووشی به پيروزی ۲ بر يک دست يافت.

در دقايق پايانی اين ديدار علی کريمی که به قضاوت مسعود مرادی اعتراض داشت با دريافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. کريمی پس از دور شدن از صحنه درگيری پيراهن استيل آذين را از تن بيرون کرد که زير آن پيراهن شماره ۸ پرسپوليس قرار داشت.

هواداران پرسپوليس با ديدن اين صحنه به تشويق علی کريمی پرداختند و وی نيز در حالی که به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ می داد راهی رختکن شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016