جمعه 8 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته‌ پانزدهم ليگ برتر: ديدار پرسپوليس و استيل آذين در داربی کوچک پايتخت، ايسنا

در حالی از فردا (شنبه) هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های ليگ برتر آغاز می‌شود که دو ديدار آغازين می‌تواند تاحدودی تکليف صدر و قعر جدول را برای نيم فصل مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ديدار سپاهان - ابومسلم و پرسپوليس - استيل آذين دو ديداری هستند که می‌تواند هم شروع جذابی را برای هفته‌ی پانزدهم رقم بزنند و هم اينکه می‌توانند تا حدودی تکليف صدر و قعر جدول را برای نيم فصل مشخص کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شنبه، ۹ آبان

* سپاهان اصفهان - ابومسلم خراسان، ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ساعت ۱۴ و ۱۵ دقيقه

سپاهان که دو هفته پيش برابر استيل آذين نخستين باخت خانگی خود را دشت کرد، در شرايطی رودرروی ابومسلم قرار می‌گيرد که توانست با پيروزی هفته‌ی گذشته برابر راه‌آهن به صدر جدول تکيه بزند. مردان امير قلعه‌نويی که برای رسيدن به صدر جدول سر از پا نمی‌شناختند با سه امتيازی که از بازی با راه‌آهن بدست آوردند و با استفاده از شکست استقلال به صدر جدول رفتند. آنها برای اين که از صدرنشينی‌شان مطمئن شوند، راهی جز پيروزی برابر ابومسلم قعرنشين ندارند.

نماينده‌ی خراسان که اين روزها حال و روز خوشی ندارد و از اين هفته فرهاد کاظمی را روی نيمکت خود می‌بيند، هفته‌ی گذشته در ثانيه‌ی آخر بازی برده را با تساوی عوض کرد تا اين تيم مشهدی نتواند با سه امتياز آن بازی حساس به وضعيت خود در جدول سروسامان دهد.

اگر سپاهان بازی شنبه را ببرد و ابومسلم هم سه امتياز اين بازی را واگذار کند، تاحدودی تکليف صدر و قعر جدول مشخص می‌شود.


* پرسپوليس - استيل آذين، ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقيقه

شايد بتوان به حق به ديدار پرسپوليس برابر استيل آذين لقب داربی کوچک پايتخت را داد. ديداری که با توجه به تقابل علی کريمی و پرسپوليس می‌تواند جذاب‌ترين بازی هفته را رقم بزند. حضور بازيکنانی همچون علی کريمی و حسين کعبی در ترکيب استيل آذين و همچنين حضور حميد استيلی بر روی نيمکت اين تيم سرخ پوش تهرانی و تقابل پرسپوليسی‌های قديمی با پرسپوليس می‌تواند اين بازی را به يکی از جذاب‌ترين بازی‌های فصل بدل کند.

خبر خوش برای فوتبال دوستان هم نمايش خوب پرسپوليس در اين هفته‌های اخير است که می‌تواند بر زيبايی‌های بازی فردا بيفزايد. پرسپوليس که هفته‌ی گذشته با انجام يک بازی حرفه‌ای توانست سه امتيازی بازی با تراکتورسازی را کسب کند، در شرايط خوبی قرار دارد و اگر بتواند سه امتياز بازی برابر استيل آذين را هم بدست آورد، می‌تواند به حق يکی از مدعيان کسب عنوان قهرمانی لقب گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016