پنجشنبه 14 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صعود پرسپوليس به رده چهارم ليگ برتر با گل های کريم باقری، واحد مرکزی خبر

تيم فوتبال پرسپوليس با غلبه بر تيم ابومسلم خراسان نيم فصل بازيهای خود در هفته شانزدهم نهمين دوره مسابقات فوتبال ليگ برتر را با پيروزی به پايان برد .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در آغاز شانزدهمين هفته اين رقابت ها تيم پرسپوليس از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقيقه امروز در ورزشگاه آزادی تهران ميزبان تيم ابومسلم خراسان بود که توانست با نتيجه دو بر يک اين تيم را شکست دهد و با ۲۶ امتياز سه پله صعود کرد و در مکان چهارم جدول رده بندی ايستاد .

گل های اين ديدار که در حضور نزديک به ۲۵ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه انجام گرفت را کريم باقری در دقايق ۳۵ و ۵۵ برای تيم پرسپوليس درون درواز تيم ابومسلم جای داد و تک گل تيم ابومسلم را هم داوود دانش‌دوست در دقيقه ۴۴ برای تيمش زد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خداداد افشاريان داور بازی در اين مسابقه به سعيد خانی از تيم ابومسلم خراسان کارت زرد نشان داد.

در اين بازی بازيکنان تيم پرسپوليس مرتکب ۱۷ خطا و بازيکنان تيم ابو مسلم هم مرتکب ۱۱ خطا شدند .در مسابقه امروز تيم پرسپوليس با تر کيب عليرضا حقيقی، ابراهيم شکوری ،‌ نبی‌الله باقری‌ها، عليرضا محمد، تياگو، شيث رضايی، هوار ملا محمد، عادل کلاه‌کج ، وسلی برزيليا، کريم باقری و مجتبی زارع مقابل تيم ابومسلم قرار گرفت .

همچنين ميثم بائو ، مهدی شيری و مجتبی شيری هم به تر تيب در دقايق ۶۱ ، ۷۱ و ۷۷ به جای مجتبی زارع ، عادل کلاه کج و ابراهيم شکوری وارد بازی شدند .

برای تيم ابومسلم خراسان هم در ديدار امروز مجيد غلامی، مجتبی سرآسيابی، سعيد خانی، محمدرضا ناصحی، علی حقدوست، مصطفی شهرکی ، ابراهيم لوبينيان، يونس شاکری ، فرشاد بهادرانی، داوود دانش‌دوست و امجد شکوه‌مقام به ميدان رفتند .ضمن اينکه مصطفی شهرکی در دقيقه ۷۵ جای خود را به ميلد نوری داد و محمد رجب زاده هم در دقيقه ۸۵ به جای يونس شکوی وارد بازی شد .

فرهاد کاظمی که از هفته پيش سرمربيگری تيم ابومسلم قعر جدولی را برعهده گرفته است به علت صادر نشدن کارت مربيگری‌اش مسابقه امروز را هم از روی سکوها تماشا کرد.

در ادامه هفته شانزدهم اين رقابت ها فردا جمعه چهار ديدار برگزار می شود که طبق بر نامه در اين بازيها تيم ها به تر تيب زير برابر هم قرار می گيرند .

*پاس همدان - سايپا کرج ساعت ۱۴:۱۵ ورزشگاه قدس همدان

*پيکان قزوين - فولاد مبارکه سپاهان // // // شهيد رجايی قزوين

*صبای قم - ملوان انزلی // ۳۰ : ۱۶ // يادگان امام قم

*استقلال اهواز - تراکتور سازی تبريز // ۱۶:۳۰ // تختی اهواز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016