جمعه 22 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

«می‌خواستند تماشاگری به استادیوم نیاید» گپی با شاهرخ بیانی پس از بازی ایران مقابل ایسلند، دویچه وله

تیم ملی فوتبال ایران با چهره‌ای دگرگون شده، عصر سه‌شنبه (۱۰ نوامبر) در یک دیدار دوستانه ۱ بر صفر مقابل ایسلند به پیروزی رسید. شاهرخ بیانی، چهره سرشناس فوتبال ایران در گفت‌وگو با دویچه وله از پیآمد این دیدار می‌گوید.

تیم ملی فوتبال ایران در آستانه‌ی دیدار مقدماتی جام ملت‌های آسیا در برابر اردن که در روز شنبه (۱۴ نوامبر) در تهران برگزار خواهد شد، در دیداری دوستانه به مصاف ملی پوشان ایسلند رفت و ۱ بر صفر پیروز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شاگردان افشین قطبی، عصر سه شنبه در حضور تنها یک هزار تماشاگر در استادیوم صدهزار نفری آزادی تهران، به لطف تک گل کریم انصاری فرد، مهاجم باشگاه سایپای کرج در دقیقه‌ی ۵۳ بازی از سد حریف اروپایی که بدون بازیکنان لژیونر خود به ایران سفر کرده بود، عبور کردند.

نکتۀ قابل توجه این بازی حضور بازیکنان جوان و گمنام مانند احسان حاج صفی، امير حسين فشنگچی وکریم انصاری فرد در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران بود.

شاهرخ بیانی، چهره‌ی برجسته‌ی فوتبال ملی ایران در دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ میلادی در گفت‌وگو با بخش فارسی دویچه وله به ارزیابی عملکرد تیم ملی ایران در این دیدار پرداخته است. وی معتقد است که حضور موفق بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی، برای آیند‌ه‌ی فوتبال متزلزل ایران نویدبخش است.

شاهرخ بیانی در مورد استقبال تنها هزار تماشاگر در این بازی ملی می‌گوید که در پی عدم تبلیغات لازم از سوی مسئولان فوتبال ایران، خود وی نیز ساعاتی قبل از بازی، از برگزاری دیدار مقابل ایسلند خبردار دار شده بود.

بنا به برداشت شاهرخ بیانی، دست اندرکاران «می‌خواستند که تماشاگری به استادیوم نیاید».

برای شنیدن گفت‌وگو با شاهرخ بیانی، بر روی لینک پایین صفحه کلیک کنید.

مصاحبه: فرید اشرفیان

تحریریه: داود خدابخش


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016