چهارشنبه 22 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم های ملی فوتبال ايران و ايسلند ۱۹ آبان در ورزشگاه آزادی ديدار خواهند کرد، فارس

خبرگزاری فارس: تيم ملی فوتبال ايران ۱۹ آبان در ديداری دوستانه به مصاف ايسلند خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مهدی محمد نبی دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: با توجه به درخواست سرمربی و تائيد کميته تيم های ملی، فدراسيون فوتبال طی قراردادی با فدراسيون ايسلند توافق کرد در تاريخ ۱۰ نوامبر( ۱۹ آبان ماه) در تهران بازی دوستانه داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نبی تاکيد کرد: اين بازی چهار روز قبل از بازی رفت با اردن که قرار است در تاريخ ۲۳ آبان باشد، برگزار خواهد شد. ضمن آنکه حريف ياد شده با تاييد سرمربی تيم ملی و از ميان ۴ تيم ناميبيا، جزاير فارو ، اوگاندا و ايسلند که آمادگی خود را برای اين بازی در تهران اعلام کرده بودند، انتخاب شد.
وی افزود: برای برنامه دقيق، منظم و رعايت کليه باشگاه‌های حاضر در ليگ برتر، نيم فصل از ۱۷ آبان تا ۵ آذر برنامه‌ريزی شده و با توافق سرمربی تيم ملی، ليگ برتر و کميته تيم های ملی مقرر شد هر دو ديدار رفت و برگشت با اردن در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسيا و دو بازی تدارکاتی مربوطه در تاريخ های ۱۹ و ۲۷ آبان جمعاً ۴ بازی صرفاً در اين دوره انجام شود و بازيکنان ملی ۴ روز قبل از شروع ليگ در ۶ آذر به باشگاه‌های خود برگردند.
تيم ملی فوتبال ايسلند در چند بازی اخير در چهار ماه گذشته ضمن کسب مساوی با تيم های نروژ و اسلواکی از تيم های هلند و مقدونيه با نتيجه ۲ بر يک و ۲ بر صفر شکست خورده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016