سه شنبه 3 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ورزشگاه‌های ويران، ميراث دولت نهم در برنامه نود، تغيير

بعد از جنجال هفته قبل که به بی‌آبرويی سردار عزيز جعفری منجر شد، اين هفته فقط يک مهمان درباره ورزشگاه‌های نيمه‌ساخته به برنامه نود آمده بود: مهندس هاشمی طبا، رئيس سابق سازمان تربيت بدنی. اما از همين در و ديوار خراب ورزشگاه‌ها، فردوسی پور چنان برنامه ای ساخت که کودتاچيان باز هم حيران ماندند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ماجرا از اين قرار بود که نشان داده شد دولت نهم و علی‌آبادی برخلاف آن‌چه که می‌گفتند، هيچ کاری برای ورزشگاه‌های ناتمام انجام نداده‌اند. علی‌آبادی که معتقد بود از ورزش چيزی نمی داند اما ساخت و ساز در ورزش را به‌بهترين شکل انجام می‌دهد، عملا جز حرف کاری نکرده بود. بعدها معلوم شد ورزشگاه علی دايی در اردبيل برخلاف دروغ صريح پرويز داودی در مراسم افتتاحيه، نه محصول دولت نهم که کار دولت‌های قبلش بوده است. ورزشگاه نيمه کاره کاشان هم که بعد ازمراسم مفصل افتتاحيه تعطيل شد و هنوز هم کارگران در آن مشغول به‌کارند! خلاصه اين‌که بازهم با افتضاح ديگری از دولتی که خود را “دولت کار” می ناميد، مواجه شديم.
اگر فتاح که مهم‌ترين پستش پيش از وزارت نيرو دلالی خريد زمين نيروگاه کارون بوده، در طول وزارتش حتی يک دلار سرمايه برای بخش نيرو جذب نکرد و عملکرد اين وزارتخانه را به صفر رساند يا وزير راه، بهبهانی، کوچک‌ترين مسئوليتی را درقبال وظيفه اصليش يعنی ايمن کردن راه‌ها و وسايل ارتباطی نپذيرفت و همچنان به کپی کردن مقاله ديگران مشغول بود، تعجبی ندارد که علی‌آبادی هم هيچ حرکت مثبتی برای ورزش انجام نداده باشد.
فردوسی‌پور با نمايش تصاويری از ورزشگاه‌هايی از سراسر ايران که به ويرانه شبيه بودند، در اين جهت سنگ تمام گذاشت. اما گل برنامه نود جايی بود که بعد از نمايش اين تصاوير، هاشمی طبا گفت: ” کار ورزش با سياست ارتباطی ندارد و اينطور کار با حرف پيش نمی رود که يک نفر بگويد اين کارهای بزرگ را کرده‌ايم.” معلوم بود که منظور هاشمی‌طبا ازين جمله چه کسی بود و همين نکته سبب شد فردوسی‌پور با چهره‌ای نگران به پشت صحنه نگاهی بيندازد!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016