شنبه 7 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته هفدهم ليگ برتر؛ سپاهان با شکست پرسپوليس به صدر بازگشت، پنالتی‌زن‌ها عليه کرانچار! مهر

تيم فوتبال سپاهان با پيروزی برابر پرسپوليس علاوه بر کسب سه امتياز اين ديدار، صدر جدول رده بندی را از ديگر تيم اصفهانی بازپس گرفت.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاههای کشور از ساعت ۱۴ امروز تيم های فوتبال سپاهان و پرسپوليس در ورزشگاه فولادشهر و به قضاوت هدايت ممبينی به مصاف هم رفتند که در پايان تيم سپاهان با نتيجه ۲ بر۱ برابر سرخپوشان تهران به پيروزی رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه اول اين ديدار که زير بارش شديد برف برگزار شد ابراهيم توره در دقيقه ۲۶ سپاهان را پيش انداخت. در ادامه اين نيمه شيث رضايی مدافع و کاپيتان پرسپوليس به دليل خطای آشکار بر روی محرم نويدکيا در موقعيتی تک به دروازه، با کارت قرمز داور از زمين اخراج شد.

در نيمه دوم پرسپوليس توانست در دقيقه ۶۵ با ضربه سپهرحيدری به گل تساوی دست پيدا کند. اين تيم حتی فرصت پيروزی ۲ بر يک برابر سپاهان را نيز به دست آورد اما عادل کلاه کج در دقيقه ۶۹ ضربه پنالتی را به دستان سيدمهدی رحمتی کوبيد تا اين فرصت را از تيمش بگيرد.

در ادامه اين بازی و در دقيقه ۸۹ ميثاق معمارزاده روی بازيکنان سپاهان مرتکب خطای پنالتی شد که هادی عقيلی اين ضربه را به گل برتری سپاهان تبديل کرد. يک دقيقه بعد اين پرسپوليس بود که صاحب يک ضربه پنالتی شد اما هادی نوروزی هم مثل کلاه کج نتوانست دروازه سيدمهدی رحمتی را بازکند و دروازه بان ملی پوش سپاهان در يک روز بيادماندنی دو پنالتی پرسپوليسی ها را گرفت.

با اين پيروزی سپاهان ۳۴ امتيازی شد و به صدر جدول رده بندی بازگشت. پرسپوليس هم با ۲۶ امتياز در رده ششم جدول باقی ماند تا زلاتکو کرانچار نيم فصل رسمی اول را با شکست به پايان برساند و موقعيت مطلوبی در اين باشگاه نداشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016