جمعه 13 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استيل‌آذين از شكست خانگي مقابل پاس همدان گريخت، فارس

تيم فوتبال استيل آذين تهران با نتيجه مساوي 2 بر 2 مقابل ميهمان خود پاس همدان متوقف شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران از ساعت 14 امروز با برگزاري ديدار تيم‌هاي پاس همدان و استيل آذين تهران آغاز شد كه اين ديدار در نهايت با نتيجه مساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار كه با حضور 1500 تماشاگر در ورزشگاه تختي تهران برگزار شد، ابتدا هادي اصغري در دقيقه 4 تيم پاس همدان را پيش انداخت و سپس در دقيقه 37 مجيد غلام‌نژاد از روي نقطه پنالتي دومين گل ميهمان را وارد دروازه حريف كرد تا نيمه اول با برتري 2 بر صفر به سود پاس به پايان برسد.

در دقيقه 53 نيمه دوم علي كريمي از روي نقطه پنالتي اولين گل استيل آذين را به ثمر رساند تا ميزبان براي ادامه بازي اميدوار شود. اين پايان كار نبود و در دقايق پاياني بازي و در دقيقه 88، لك چيرا مدافع استيل آذين گل تساوي را وارد دروازه پاس كرد تا استيل آذين از يك شكست خانگي نجات پيدا كند.

قضاوت اين ديدار به عهده رحيم مهرپيشه بود. وي در اين ديدار به هادي رمضاني، روزبه شاه‌عليدوست و اسلامي از پاس همدان و حسين كعبي و لك چيرا از استيل آذين كارت زرد نشان داد.

مهرپيشه همچنين در دقيقه 73 با كارت قرمز مستقيم صابر ميرقرباني مهاجم پاس همدان را از زمين مسابقه اخراج كرد.

استيل آذين با اين تساوي 28 امتيازي شد و تا رتبه سوم جدول رده‌بندي بالا آمد. پاس نيز 15 امتيازي شد و در رتبه شانزدهم باقي ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016