چهارشنبه 18 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا: کار سخت ذوب‌آهن ايران مقابل نمايندگان عربستان و ازبکستان، ايسنا

با مشخص شدن گروه‌بندی رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا تيم‌های ذوب آهن اصفهان – الاتحاد عربستان – بنياد کار ازبکستان و و يک تيم پلی‌آفی، نگاهی آماری به دو حريف ذوب‌آهن و هم‌چنين اين تيم در ليگ‌های ايران، عربستان و ازبکستان داريم.

به گزارش ايسنا؛ تيم ذوب آهن يکی از قطب‌های دو سال اخير فوتبال ايران پس از دست دادن قهرمانی در روز پايانی رقابت‌های فصل قبل و قهرمانی در جام حذفی در فصل جاری ليگ برتر ايران اين‌روز‌ها بازهم نمايش خيره کننده‌ای داشته و همچنان به عنوان يکی از مدعيان اين فصل ليگ برتر نيز به شمار می‌رود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم ذوب آهن هم اکنون در پايان هفته هيجدهم ليگ برتر کشور با کسب ۹ برد – ۶ تساوی و ۳ باخت و با ۲۸ گل زده و ۱۸ گل خو

رده با ۳۳ امتياز پس از ديگر همشهری خود سپاهان دررده دوم جدول رده بندی قرارداد.

اين تيم فصل قبل در ليگ قهرمانان آسيا حضور نداشت.


* الاتحاد عربستان

تيم فوتبال الاتحاد عربستان يکی از قدرت‌های فوتبال آسيا در حال حاضر در پايان هفته دهم ليگ فوتبال عربستان با انجام ۸ بازی با کسب ۶ برد و ۲ شکست با ۲۱ گل زده و ۱۰ گل خورده با ۱۸ امتياز درده سوم جدول رده بندی قرارداد.

تيم الاتحاد که از بازيکنان ملی پوش زيادی بهره می‌برد در فصل قبل ليگ عربستان به مقام قهرمانی دست يافت و در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در حالی که در مرحله مقدماتی با تيم‌های استقلال تهران – ام صلال قطر و الجزيره امارات هم‌گروه بود با ۱۲ امتياز به دور بعد صعود کرد و تا مرحله فينال پيش رفت اما، در ديدار نهايی بازی را به پوهانگ استيلرز کره جنوبی واگذار کرد.


* بنياد کار ازبکستان

تيم فوتبال بنياد کار ازبکستان يکی از تيم‌های متمول آسيا است که در دو سال اخير با به خدمت گرفتن ستارگان نامدار مانند ريوالدو و سرمربی صاحب نامی مانند اسکولاری خيلی زود پله‌های ترقی را طی کرده است.

تيم بنياد کار در پايان فصل ۲۰۰۹ ليگ ازبکستان با اقتدا موفق شد با کسب ۲۷ برد و تنها ۳ تساوی قاطعانه و با ۷۱ امتياز قهرمان مجدد ليگ برتر ازبکستان شود.

تيم بنياد کار با ۸۴ گل زده و ۱۳ گل خورده بهترين خط دفاعی و خط حمله را از آن خود کرد.

اين تيم در فصل قبل ليگ قهرمانان آسيا در مرحله مقدماتی در حضور تيم‌های الاتفاق عربستان – سپاهان اصفهان و الشباب امارات با کسب ۸ امتياز پس از تيم الاتفاق به دور بعد صعود کرد و در مرحله نيمه‌ی نهايی با شکست مقابل پوهانگ استيلرز از دور بازی‌ها کنار رفت.

ديگر تيم حاضر در اين گروه از بين تيم‌هايی مانند الوحده امارات و الکرامه سوريه انتخاب خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016